۲۱ فروردین ۱۴۰۲، ۱۴:۳۶
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85079050
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش از ۱۲۱ هزار تن آرد در استان زنجان توزیع شد

۲۱ فروردین ۱۴۰۲، ۱۴:۳۶
کد خبر: 85079050
بیش از ۱۲۱ هزار تن آرد در استان زنجان توزیع شد

زنجان - ایرنا - مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: ۱۲۱ هزار و ۶۳۶ تن آرد سال گذشته میان واحدهای خبازی، روستاها، اصناف و صنایع استان توزیع شد.

ولی الله زمانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این مدت بیش از سه میلیون و ۴۰ هزار کیسه آرد ۴۰ کیلویی میان واحدهای نانوایی بربری، سنگک و لواش توزیع شد.

وی اظهار کرد: آردهای توزیع شده در قالب آرد نوع یک، نوع ۲، نوع ۶، آرد خام روستایی و صنف و صنعت بود که از طریق کارخانجات آردسازی سطح استان تامین شد.

زمانی خاطرنشان کرد: شرکت غله استان، گندم مورد نیاز را برای تولید آرد به کارخانجات آردسازی تحویل می دهد که قیمت آن برای مصرف واحدهای خبازی هر کیلوگرم ۹۰۰ تومان و برای مصرف صنف و صنعت ۱۲ هزار تومان است.

وی گفت: به طور میانگین ماهانه ۱۰ هزار تن آرد در بین یک هزار و ۶۰۰ واحد نانوایی سطح استان توزیع می شود که حدود ۷۰۰ واحد نانوایی در شهر زنجان قرار دارد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با بیان اینکه توزیع آرد نانوایی از طریق سامانه یکپارچه مدیریت آرد انجام می شود، ادامه داد: این سامانه با هدف نظارت بر توزیع و جلوگیری از خروج آرد از شبکه در ۲ بخش انجام می شود که یک بخش شامل نظارت بر حمل آرد از کارخانه تا نانوایی و بخش دوم شامل سامانه فروش بدون نظارت بر حمل آرد است.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha