۲۶ بهمن ۱۴۰۱، ۱۵:۴۷
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 85031533
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عفو اغتشاشگران حوادث اخیر نشانه رافت اسلامی نظام است

مهاباد - ایرنا - مدیرکل امور زندان‌ها و اقدامات تامینی، تربیتی و مدیر ستاد مردمی دیه آذربایجان‌غربی گفت: عفو اغتشاشگران نشانه رافت اسلامی نظام است که در قبال محکومان و متهمان ناآرامی‌های اخیر اعمال می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مراد فتحی روز چهارشنبه در آیین آزادی تعدادی از زندانیان مهاباد به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی افزود: عفو اخیر که با دستور رهبر معظم انقلاب اعمال شد نشان از وفاق و رأفت اسلامی است که با نگاه پدرانه و تصمیم حکمیانه ایشان در اوج اقتدار نظام انقلاب اسلامی و در آستانه ۴۴ سالگی پیروزی انقلاب شکل گرفت.

وی ادامه داد: امیدواریم جوانان و افراد فریب خورده این اتفاقات اخیر از عفو رهبری نهایت استفاده را کرده و برای خود و جامعه فردی مفید واقع شوند.

مدیرکل امور زندان‌ها و اقدامات تامینی، تربیتی و مدیر ستاد مردمی دیه آذربایجان‌غربی گفت: واقعیت‌ها و دشمنی شبکه‌های معاند در ناآرامی‌های اخیر برای همه آشکار شده و جمع کردن بساط آشوب‌گران و فتنه‌گران در حوادث اخیر یک دستاورد بزرگ امنیتی بود.

فتحی اضافه کرد: مهمترین هدف و اولویت دشمن در طراحی جنگ ترکیبی و اغتشاشات اخیر از بین بردن پیوند بین مردم و نظام بود که با اقدام حکیمانه و به موقع رهبری در عفو افراد فریب خورده، نقشه دشمنان خنثی شد.

عفو اغتشاشگران حوادث اخیر نشانه رافت اسلامی نظام است

رییس دادگستری مهاباد هم ضمن تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کرد: توطئه‌ دشمن در ایجاد ناآرامی‌ با همراهی مردم ولایی ایران اسلامی در کنار نیروهای انقلابی و هدایت مدبرانه رهبر معظم انقلاب به شکست انجامید و اکنون کشور در آرامش و امنیت کامل قرار دارد.

جواد بنایی ادامه داد: اغتشاشات با تلاش مردم و مسوولان مدیریت شده و وقتی اغتشاشگران، حامیان، مزدوران و فریب خوردگان شکست خوردند مقام معظم رهبری در اوج اقتدار فرمان عفو عمومی صادر کردند.

وی یادآور شد: تمرکز دشمن در این مرحله از جنگ ترکیبی بر روی نظام متمرکز شده و آنها از هر ابزاری برای شکستن پیوند عمیق مردم و دولت استفاده می‌کنند.

عفو اغتشاشگران حوادث اخیر نشانه رافت اسلامی نظام است

در این مراسم، حکم آزادی تعدادی از زندانیان مهاباد با حضور مدیرکل امور زندان‌ها و اقدامات تامینی، تربیتی و مدیر ستاد مردمی دیه آذربایجان‌غربی، رییس دادگستری، دادستان، رییس زندان و تعدادی از مسوولان شهرستانی به این افراد اعطا شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha