۲۶ بهمن ۱۴۰۱، ۱۶:۰۰
کد خبرنگار: 1250
کد خبر: 85031573
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار تهران: تولیدات داخلی توان رقابت با کالاهای خارجی را دارند

دماوند - ایرنا - استاندار تهران ضمن توصیه شهروندان به خرید و مصرف کالاهای ساخت داخل، گفت: تولیدات داخلی توان رقابت با کالاهای خارجی را دارند.

به گزارش ایرنا، علیرضا فخاری روز چهارشنبه در حاشیه افتتاح طرح های شهرستان دماوند اظهار داشت: امروز با بهره برداری از ۲ طرح صنعتی در شهرستان دماوند، شاهد حضور پررونق و با برکت بخش خصوصی در تامین نیازمندی های کشور بودیم؛ یکی از این مرکز تامین مواد غذایی نیمه آماده توسط بخش خصوصی و استفاده از ظرفیت های داخلی با ایجاد اشتغالزایی مطلوب و دومین مرکز مربوط تولید مواد بهداشتی بر پایه پلاستیک است.

وی ادامه داد: سرمایه گذاری که بخش خصوصی بدون اتکا به دولت هزینه کرده، قابل تقدیر است؛ بخش زنجیره ارزش، نظریه پردازی، طراحی، قالب سازی و بکارگیری قالب‌ها در خط تولید در این صنعت شاهد بودیم که به عنوان الگو قابل ارائه است و قابلیت رقابت‌پذیری با کالاهای خارجی را دارد.

این مسئول خاطر نشان کرد: توصیه می‌کنیم که مردم از تولیدات داخلی به ویژه آنهایی که مواد اولیه، طراحی و ساخت آنها بومی است، استفاده کنند تا هم کالاهای داخلی در عرصه‌های بین‌المللی رقابت کند و هم سهم بسزایی در افزایش تولید ناخالص داخلی داشته باشند.

انتخاب شهردار دماوند به نظر نهایی شورای اسلامی شهر موکول شده است

فخاری اظهار داشت: انتخاب شهردار دماوند تقریبا حل شده و به نظر نهایی اعضای شورای اسلامی شهر موکول گردیده است و ما تلاش می‌کنیم کمتر دخالت داشته باشیم تا تصمیم شورا به رفع مشکلات فایق آید.

وی تاکید کرد: با هماهنگی های انجام شده به نظر می رسد تصمیم نهایی توسط شورای اسلامی گرفته تا ابلاغ نهایی توسط استانداری صادر شود.

شهرستان دماوند با دو بخش مرکزی و رودهن در ۴۵ کیلومتری شرق پایتخت قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha