مسابقات بین‌المللی کاراته در بابلسر آغاز شد

ساری- ایرنا- پیکارهای بین‌المللی کاراته سبک کیوکوشین ساکاموتو، گرامیداشت دهه فجر در بابلسر آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مسابقات بین المللی کاراته سبک کیوکوشین ساکاموتو با رقابت در بخش بانوان از شامگاه چهارشنبه در بابلسر آغاز به کار کرد که در این پیکارها ۳۰۰ بانوی کاراته کا در ۳۳ وزن و ۵ رده سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان باهم رقابت خواهند کرد.

در آیین گشایش مسابقات بین المللی کاراته سبک کیوکوشین ساکاموتو بابلسر، حسن رجبی رئیس هیات کاراته مازندران، فریدون فیروزی رئیس سبک ساکاموتو کیوکوشین کاراته ایران و خاورمیانه و علی ملک تبار رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر حضور داشتند.

مسابقات بین المللی کاراته سبک کیوکوشین ساکاموتو بابلسر با حضور کاراته کارهایی از ژاپن، عمان، عراق، افغانستان و ایران در ۲ بخش بانوان و آقایان در سالن ورزشی سرداران شهید نوبخت برگزار می شود.

این پیکارها مدت سه روز از ۲۶ تا ۲۸ بهمن ماه برگزار خواهد شد که مبارزات بانوان در روز ۲۶ بهمن و مسابقات آقایان نیز ۲۷ و ۲۸ بهمن ماه خواهد بود.

رییس هیات کاراته مازندران در ارتباط برگزاری مسابقات کاراته استان و چرخه انتخاباتی برای این دوره از رقابت در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مسابقات کاراته قهرمانی مازندران در کاتا و کمیته با حضور ۷۰۰ ورزشکار آقایان و بانوان در سالن ورزشی آزادگان سلمانشهر با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

رجبی اضافه کرد: این مسابقات به مناسبت چهل و چهارمین فجر انقلاب اسلامی با محوریت شهید شاخص کاراته مازندران روح الله سلطانی و شهید راه خدمت آتش نشان فداکار عبدالحسین پورصدیقی در رده سنی خردسالان، بزرگسالان و پیشکسوتان برگزارشد.

وی در خصوص مسابقات بانوان گفت: در پایان تیم‌های آمل، قائمشهر، سلمانشهر و فریدونکنار مشترک به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

رییس هیات کاراته مازندران تصریح کرد: هیات کاراته مازندران بیش از ۱۵ هزار ورزشکار را تحت پوشش دارد و در چهار سال گذشته ۱۲ یادواره شهدا را برگزار و ۲۱ مدال قهرمانی آسیایی و جهانی را تقدیم خانواده‌های معظم شهدا کرد.

رجبی افزود: مسابقه آقایان قهرمانی استان هم در سالن ورزشی آزادگان سلمانشهر برگزار شد که هیات کاراته نوشهر در سکوی نخست ایستاد و سلمانشهر به مقام دوم رسید و شهرستان قائمشهر عنوان سومی را کسب کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha