۲۷ بهمن ۱۴۰۱، ۴:۴۰
کد خبرنگار: 2743
کد خبر: 85031883
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کنگره شهدا فرصتی اساسی برای جهاد تبیین است

خرم آباد- ایرنا- استاندار لرستان گفت: برگزاری کنگره شهدا فرصتی اساسی برای جهاد تبیین است و استفاده از ایده‌های نو برای شناساندن شهدای استان در اجرای برنامه‌های کنگره ضروری است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرهاد زیویار شامگاه چهارشنبه در دهمین جلسه ستاد کنگره ۶ هزار و ۵۴۴ شهید لرستان اظهار کرد: برگزاری کنگره شهدا ظرفیت و فرصت اساسی برای جهاد تبیین است و می‌توانند نقش‌آفرینی سرمایه‌های انسانی کشور و استان را مطرح کند.

وی افزود: شهدا سرمایه‌های انسانی کشور هستند که در زنده ماندن تاریخ کشور نقش‌آفرینی کردند و همه باید نسبت به این مساله حساس و متعصب باشیم و کمک کنیم که کنگره به بهترین شکل برگزار شود.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه پیشرفت‌های خوبی در روند اجرای برنامه‌های کمیته‌های 22گانه صورت گرفته است، افزود: میانگین پیشرفت در کمیته‌ها در حال حاضر 70 درصد است و در فرصت باقی‌مانده تا زمان اجلاسیه کنگره در خردادماه ه به صد درصد اجرای برنامه‌ها خواهیم رسید.

زیویار بر استفاده از ظرفیت‌ها و ایده‌های نو، برای شناساندن هرچه بهتر شهدای استان، برای کمیته‌های 22 گانه در برگزاری برنامه‌های مختلفی که در حال اجرا است تأکید کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha