۳۰ بهمن ۱۴۰۱، ۱۱:۱۷
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85032390
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

بهزیستی اسدآباد بیش از ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی پرداخت کرد

همدان- ایرنا- رییس اداره بهزیستی اسدآباد از پرداخت ۱۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان زیرپوشش این شهرستان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و گفت: با پرداخت این تسهیلات زمینه اشتغال ۱۲۹ نفر از مددجویان اسدآبادی فراهم شده است.

اکبر احمدی منش روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از ابتدای سال‌ تاکنون ۱۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار برای ایجاد اشتغال در بهزیستی شهرستان اسدآباد از سوی استان اختصاص یافت که این مرکز با معرفی۱۶۳ طرح به بانک‌های عامل تا پایان دی امسال برای ۱۲۹ طرح شغل ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه اعتبار طرح های معرفی شده به بانک ۱۶ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان است افزود: اداره بهزیستی اسدآباد بیشترین میزان پرداختی در حوزه اشتغال را در استان داشته است.

احمدی منش با اشاره به گسترده بودن فعالیت‌های بهزیستی و اینکه خدمات این مرکز به جامعه از قبل تولد شروع شده و تا سالمندی ادامه دارد گفت: یکی از حوزه‌های فعالیت این مرکز ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان و معلولان زیر پوشش است.

بر اساس آخرین آمار منتشر شده حدود یک سوم جمعیت استان همدان به صورت مستقیم و غیرمستقیم از خدمات حمایتی و درمانی سازمان بهزیستی بهره می‌برند.

استان همدان حدود یک میلیون و ۷۵۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha