راهداری ۱۵ محور روستایی را در کرمانشاه بازگشایی کرد

کرمانشاه- ایرنا- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از بازگشایی ۱۵ محور روستایی که به دلیل بارش برف مسدود شده بود، خبر داد و گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته هزار و ۲۰۰ کیلومترباند برف‌روبی در محورهای اصلی و روستایی استان انجام شده است.

«فریبرز کرمی» روز جمعه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به بارش برف در محورهای استان کرمانشاه طی ۲۴ ساعت گذشته، از باز بودن تمام محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه خبر داد وافزود: در مجموع بیش از هزار و ۲۰۰ کیلومترباند عملیات برف‌روبی در محورهای اصلی و روستایی انجام دادیم که از این میزان ۸۰۰ کیلومترباند در محورهای اصلی، شریانی و ۳۹۰ کیلومترباند در محورهای روستایی بوده است.

وی از برف‌روبی و بازگشایی ۱۵ محور روستایی خبر داد و گفت: تمام محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه باز بوده و تردد در جریان است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تعداد نیروهایی که در عملیات برف‌روبی در محورهای اصلی، شریانی و روستایی پای کار بودند ۱۰۲ نفر با استفاده از ۶۴ دستگاه ماشین آلات راهداری اعلام کرد و یادآور شد: در مجموع بیش از ۴۳۰ تن شن و نمک نیز در محورهای مواصلاتی مصرف شد.

به گفته کرمی، اکنون هیچ محور مسدودی در استان نداریم و عملیات نمک‌پاشی در محورهای اصلی و کوهستانی استان توسط گشت‌های راهداری انجام شده و ۱۴ مقطع ریزش برداری و به ۱۱۷ خودرو امداد رسانی شده است.

وی در پایان افزود: کاربران جاده ای می توانند قبل از آغاز سفر با سامانه ۱۴۱ مدیریت راه‌ها، از آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی، شرایط جوی و دیگر خدمات این مرکز بهره مند شوند.

استان کرمانشاه با بیش از ۲ میلیون جمعیت، بیش از هشت هزار و ۱۰۰ کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی دارد.

بارش برف در طول این هفته منجر به مسدود شدن راه ارتباطی بیش از ۱۰۰ روستا در استان کرمانشاه شد.

هواشناسی برای هفته پیش رو بارش پیش بینی نکرده اما اعلام کرده است که دمای هوا کاهش می یابد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha