۲۸ بهمن ۱۴۰۱، ۱۳:۵۳
کد خبرنگار: 1107
کد خبر: 85032997
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اصولی: بحث مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها در فوتسال هم به‌شدت دنبال می‌شود

تهران- ایرنا- رئیس کمیته فوتسال فدراسیون با تأکید بر اینکه فصل جدید با رویکردها و نگاه‌های جدید آغاز خواهد شد، گفت: یکی از کارهایی که در فصل جدید به طور ویژه به آن توجه خواهیم کرد، بحث مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها است که در رشته فوتسال هم آغاز شده است.

به گزارش روز جمعه ایرنا، احسان اصولی با یادآوری اینکه بعد از بازی سن‌ایچ ساوه، مراسم اهدای جام قهرمانی به این تیم اجرا شد و این دوره از مسابقات و لیگ به پایان رسید، اظهار داشت: بازی‌ها به شکل خوب و در بالاترین استانداردها برگزار شد.

وی افزود: هواداران و تماشاچیان پرشور فوتسال هم در تمام این مدت با تشویق گرم به سالن‌ها شور و حال بخشیدند و باعث تقویت روحی و ایجاد انگیزه در بین بازیکنان شدند.

اصولی درباره فصل جدید مسابقات فوتسال هم اضافه کرد: فصل جدید با رویکردها و نگاه‌های جدید آغاز خواهد شد. تلاش می‌کنیم نقاط قوت را تقویت و نقاط ضعف را برطرف کنیم.

عضو هیئت‌رئیسه و رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال افزود: یکی از کارهایی که در فصل جدید به طور ویژه توجه به آن خواهیم کرد بحث مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها است که در رشته فوتسال هم فعالیت آن را شروع کردیم. مطابق آن، باشگاه‌ها باید در قالب‌ها و استانداردهای مربوط به حرفه‌ای بودن باشگاه‌ها حرکت کنند.

وی خاطرنشان کرد: تلاش داریم نظم مسابقات را بیشتر کنیم و به این رشته پرطرفدار و پرافتخار و مورد حمایت مردم در قالب لیگ برتر فوتسال توجه ویژه داشته باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha