عبدالملک الحوثی: گروه های تروریستی ساخته آمریکا و غرب هستند

تهران – ایرنا – رهبر انصارالله یمن تاکید کرد: گروه های تروریستی ساخته آمریکا و غرب و ابزار آن ها برای خدشه دار کردن چهره اسلام هستند.

به گزارش ایرنا از شبکه المسیره یمن، عبدالملک بدرالدین الحوثی روز جمعه افزود: آمریکا از طریق ایجاد گروه های تکفیری، امنیت امت اسلامی را برهم می زند و برخی رژیم ها را برای تسهیل عملیات این گروه ها تحت فشار قرار می دهد.

وی اضافه کرد: دشمنان به بدترین شیوه ها امت اسلامی را از طریق جنگ فرهنگی و فکری هدف قرار می دهند و لیبرالیسم آمریکایی مخالف ارزش های اسلامی را تبلیغ می کنند.

الحوثی گفت: موضوع فلسطین را از کتاب های درسی حذف کردند و هر چیزی را که ممکن است باعث افزایش بیداری امت شود حذف می کنند و تحت عنوان آزادی بیان، براساس نقشه ها و برنامه از پیش طراحی شده، همه مقدسات اسلامی و در راس آن قرآن را هدف قرار می دهند.

وی بیان کرد: دشمنان تلاش می کنند با تسلط بر اندیشه انسان، آن را رام خود کنند و دیکته ها و خواسته های آن ها را بپذیرد. آن ها فساد و جنایت های اخلاقی از جمله زنا و همجنسبازی را ترویج می کنند و به کشورها برای آزاد کردن آن فشار می آورند و این بدترین جنایت در حق انسانیت است.

رهبر جنبش انصارالله یمن با بیان اینکه دشمن با ترویج فساد اخلاقی می خواهد جوامع بشری را به گونه ای آلوده کند که جنایت های آن را بپذیرند و عرت و کرامت امت اسلامی را از بین ببرند، گفت: حمایت و ترویج فرقه های غیراسلامی مانند بهایی از دیگر شیوه های به گمراهی کشاندن جوامع اسلامی است.

الحوثی اضافه کرد: آمریکایی ها و غربی ها برای تغییر قوانین برگرفته از دین اسلام، بر رژیم های عربی و اسلامی فشار می آورند تا محیطی آزاد و آماده برای جنایت ایجاد کنند.

وی افزود: دشمنان در واقعیت های تاریخی درباره یهود و تاریخ جنایت بار آن شبه پراکنی و تلاش می کنند با انتشار پژوهش ها و تحقیقات دروغین، واقعیت های تاریخی را تغییر دهند همانطور که همه ما درباره اقدام امارات به وارد کردن موضوع هولوکاست به کتاب های درسی شنیدیم

الحوثی اضافه کرد: آمریکایی ها و غربی کشورها را اشغال و حکومت های دست نشانده و مزدور ایجاد می کنند تا مخالفان هیمنه آن ها را سرکوب کنند.

وی تصریح کرد: آمریکایی ها و هم پیمانان آن ها، حاکمیت ملی کشورها را نقض می کنند و سفیران آن ها در برخی کشورها مانند حاکمان عمل می کنند.

رهبر انقلاب یمن اظهار داشت: دشمنان امت اسلامی با ایجاد و سرمایه گذاری در بحران های سیاسی، ملت ها را به درگیری دائمی مشغول می کنند تا آن ها را از ساختن کشورهایشان بازدارند.

الحوثی با بیان اینکه دشمنان حاکمان را به عنوان مزدور و کارگر خود منصوب می کنند و نه خادم ملت ها افزود: آمریکا با تحمیل افراد مزدور و نادان به ملت ها و رساندن آن ها به مناصب مهم، به کشورها آسیب می زنند.

وی اضافه کرد: آمریکا جنگ های مستقیمی نیز مانند حمله به عراق، افغانستان، یمن و اشغال فلسطین را در کارنامه خود دارند.

الحوثی گفت: آمریکا ساخت سلاح و فروش سلاح و فناوری های مربوط به آن را مخصوص خود می دانند و از آن برای تامین منافع خود و فتنه انگیزی استفاده می کنند.

وی افزود: می خواهند امت اسلامی توان دفاع از خود نداشته باشد و به همین خاطر واردات سلاح را به هر کشوری که در پی نابودی آن باشند، ممنوع می کنند.

رهبر انصارالله یمن اضافه کرد: درحالی که ملت فلسطین برای دستیابی به سلاح رنج می برد، دشمن صهیونیستی می تواند هرسلاحی حتی اتمی را داشته باشد.

الحوثی با بیان اینکه آمریکایی ها می خواهند که ما امت ضعیفی باشیم که نتوانیم از خود دفاع کنیم تصریح کرد: آمریکا تلاش می کند که رژیم صهیونیستی قدرت برتر نظامی باشد و جنایت های آن را در حق فلسطینی ها و دیگر ملت های اسلامی توجیه می کند و برای این رژیم حمایت های بین المللی تامین می کند.

وی گفت: ملت فلسطین به طور روزانه با ظلم، کشتار، زندان، اشغال سرزمین و تخریب منازل خود روبرو است.

الحوثی افزود: آمریکا با استفاده از ابزارها و حربه های منطقه ای و مذهبی اقدام به فتنه انگیزی میان کشورهای منطقه می کند و از بوق های تبلیغاتی خود در درون ملت ها برای گسترش این فتنه ها استفاده می کند.

وی بیان کرد: سازمان ملل و شورای امنیت از ملت های اسلامی حمایت نمی کنند بلکه همواره در کنار دشمنان می ایستند. آن ها از نهادهای بین المللی مانند سازمان ملل و شورای امنیت برای هدف قرار دادن کشورهای منطقه استفاده می کنند.

رهبر انصارالله یمن اظهار داشت: آمریکا با تعیین مزدوران خود امنیت و ثبات کشورها را برهم می زند و برای تسلط مستقیم بر اوضاع کشورها، در آن ها پایگاه نظامی ایجاد می کند و  وظیفه این پایگاه ها، تضمین تسلط مستقیم و این نوعی از اشغالگری است.

الحوثی بیان کرد: آمریکایی ها ائتلاف هایی را با استفاده از رژیم های مردور و وابسته ایجاد و رژیم صهیونیستی را وارد این ائتلاف ها می کند تا در آن نفوذ مستقیم داشته باشد و آن ها شرکت های امنیتی و مزدوران را برای تجاوز به ملت ها بکار می گیرند همانطور که با ملت یمن کردند.

وی افزود: آمریکایی ها هزاران دانشمند و استاد دانشگاه را در ایران و عراق و دیگر کشورها ترور کردند زیرا آن ها تلاش می کنند امت اسلامی دانش مورد نیاز برای شکوفایی در اختیار نداشته باشند و مزدورانی را برای جذب دانشمندان اسلامی و استفاده از علم آن ها در راستای منافع خود بکار می گیرند.

الحوثی اضافه کرد: آمریکایی ها رژیم های خودکامه مانند آل سعود، امارات و آل خلیفه در بحرین که ملت های خود را سرکوب می کنند را پشتیبانی می کنند.

وی با بیان اینکه ملت های اسلامی از بحران اقتصادی رنج می برند و آمریکایی ها نقش زیادی در این بحران دارند گفت: آن ها جنگ اقتصادی خود را از طریق نهادهای مالی بین المللی و سیاست های ظالمانه ای که به افزایش قیمت ها منجر می شود پیش می برند.

رهبر جنبش انصارالله افزود: دولت آمریکا از طریق دلار بر منابع ملت ها مسلط می شود و پول ملی آن ها را هدف قرار می دهد و عربستان و دیگر کشورهای عربی خلیج فارس نیز با پیوند دلار و نفت در این باره به آمریکا خدمت کردند.
الحوثی تصریح کرد: محاصره به عنوان یک مجازات دسته جمعی ملت ها و آسیب رساندن به همه مردم و پیچیده کردن اوضاع اجتماعی بزرگترین جنایت در حق جوامع بشری به شمار می رود.

وی گفت: غربی ها و آمریکایی می خواهند درهای بازارهای اسلامی و عربی به روی محصولات آمریکا و رژیم صهیونیستی باز باشد و این درحالی است که ما باید این محصولات را تحریم کنیم.

الحوثی افزود: آن ها منابع نفتی و معدنی کشورها را ب طور مستقیم یا از طریق مزدوران خود به غارت می برند.

وی تصریح کرد: آمریکایی ها از طریق بلوکه کردن دارایی کشورها از طریق وضع تحریم ها، اموال کشورها را مصادره می کنند و این کار درباره بسیاری از کشورها از جمله یمن انجام شد.

رهبر انصارالله یمن گفت: ترویج مواد مخدر، جلوگیری از خودکفایی، انتشار بیماری ها، فروش داروها و واکسن های آلوده از دیگر جنایت های آمریکا است.

الحوثی بیان کرد: آمریکا با ملت ها به عنوان موش آزمایشگاهی رفتار می کند و در جنگ های خود از سلاح های ممنوعه استفاده کردند و از هر کشوری که بخواهد مستقل و دارای ثبات داخلی باشد انتقاد می کنند.

وی گفت: بزرگترین جنایت ها و کشتارها در تاریخ معاصر را آمریکا، اسرائیل و کشورهای غربی مرتکب شده اند و آمریکا با سلاح اتمی همه ساکنان هیروشیما و ناکازاکی را قتل عام کرد.

الحوثی افزود: آمریکایی ها در بسیاری از جنگ ها و فتنه ها نقش دارند زیرا شرکت های فروش سلاح از این جنگ ها سود می برند و قدرت های استکباری با بکارگیری سلاح های ممنوعه در فلسطین، عراق و یمن انسان های بیشماری را قتل عام کردند.

وی اضافه کرد: آمریکا و هم پیمانان آن عامل اصلی مصادره آزادی ها و حقوق ملت فلسطین و آزادی و استقلال دیگر کشورها هستند.

رهبر انصارالله یمن گفت: ملت فلسطین حق دارد آزاد و مستقبل باشد و با عزتمندی زندگی کند وآمریکا و اسرائیل از این حق جلوگیری می کنند و آمریکایی ها و صهیونیست ها زشت ترین جنایت ها را مرتکب می شوند و سپس از حقوق بشر سخن می گویند.

الحوثی افزود: جنایت قتلل زنان فلسطینی به دست دشمن صهیونیستی ادامه دارد و زن فلسطینی از همه انواع تجاوز به حقوق خود رنج می برد ولی سخنی از حقوق وی از زبان آمریکایی ها شنیده نمی شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha