الحوثی: عاقبت رژیم های عرب سرسپرده به اسرائیل خسران و پشیمانی است

تهران - ایرنا- سید عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن امروز با محکوم کردن رویکرد سازشکارانه برخی رژیم های عرب در قبال رژیم صهیونیستی تاکید کرد که خسران و پشیمانی عاقبت حتمی کسی است که در مسیر سرسپردگی در برابر دشمنان امت اسلامی حرکت کند.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، سید عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارالله و انقلاب مردمی یمن در سخنانی به مناسبت سالگرد مبارزه با استکبار به نام (الصرخه فی وجه المستکبرین) «فریاد در برابر مستکبران» گفت که آمریکا از حوادث یازدهم سپتامبر به عنوان بهانه ای برای حمله همه جانبه و تلاش برای سیطره بر امت اسلامی استفاده کرد.

وی افزود: دشمنان تلاش کردند که دشمن صهیونیستی را قادر سازند تا نماینده مستقیم آمریکا و غرب در منطقه باشد.

سید عبدالملک الحوثی تصریح کرد: آمریکا و هم پیمانانش جدولی برای اشغال کشورهای عربی و اسلامی و ضربه زدن به کشورهای دیگر برای سیطره کامل بر امت اسلامی داشتند.

وی تاکید کرد: همه اقدامات دشمنان ایجاب می کند که ما در قبال این خطرات و حملات همه جانبه آنها موضعگیری کنیم.

رهبر انقلاب یمن تاکید کرد: شهید سید حسین بدر الدین الحوثی با شعار فریاد در برابر مستکبران به مقابله با حمله خصمانه علیه امت اسلامی پرداخت.

وی تاکید کرد: خسران و پشیمانی عاقبت حتمی کسی است که در مسیر سرسپردگی در برابر دشمنان امت حرکت کند و سیاست راضی نگه داشتن آنها سودی نخواهد داشت.

سید عبدالملک الحوثی گفت: بسیاری از رژیم های عربی به سمت سرسپردگی در برابر دشمن اسرائیلی و شراکت اقتصادی حرکت می کنند و از عناوین دینی برای گمراه کردن افکار عمومی و خدمت به رویکرد منحرف خود سوء استفاده می کنند.

وی تاکید کرد: این رژیم های مزدور به فرزندان امت اسلامی ظلم می کنند و منکر ملت فلسطین و حقوق آنها شده اند.

رهبر انقلاب یمن گفت: لابی صهیونیستی به طور گسترده در غرب عمل می کند و خصومت شدید خود نسبت به اسلام را از طریق آتش زدن قرآن کریم و اهانت به ساحت مقدس رسول اکرم (ص) نشان می دهد.

وی تصریح کرد: این رژیم های مزدور همان موضعگیری اسرائیل در خصومت با مجاهدان در فلسطین و لبنان و امت اسلامی را در دستور کار قرار می دهند و برای خدشه وارد کردن به وجهه آنها در سطح رسانه ای کار می کنند.

رهبر انقلاب یمن افزود: جریان مزدور در امت اسلامی همه جنایت های روزانه در فلسطین و تهدید مسجد الاقصی را نادیده می گیرد.

سید عبدالملک الحوثی تاکید کرد: هر کاری به نفع دشمن اسرائیلی، کاری خصمانه علیه ملت فلسطین و به طور کلی امت اسلامی است.

وی گفت: رویکرد درست همان تحکیم ریشه های پیوند با اسلام و مقابله با دشمنان امت اسلامی و تقویت و بیمه کردن امت اسلامی در برابر هرگونه نفوذ و تلاش برای ساختن این امت برای برخورداری از موضعی قوی است.

رهبر انقلاب یمن گفت: امید به پیروزیِ وعده داده شده از آن بندگان مستضعف خداوند است که به دین و امت خویش وفاداراند و بر راه حق و حقیقت ثابت قدم هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha