تجلیل از خانواده های معظم شهدای مدافع امنیت در حرم حضرت رقیه (س)

دمشق – ایرنا – ۴۴ خانواده معظم شهید مدافع امنیت از سوی یکی از فرماندهان مقاومت در شب مبعث پیامبر اکرم (ص) در حرم مطهر حضرت رقیه (س) تجلیل شدند.

به گزارش دفتر منطقه ای ایرنا در دمشق، یکی از فرماندهان مقاومت پس از مراسم جشن مبعث حضرت رسول اکرم محمد مصطفی (ص) طی سخنانی در جمع خانواده های معظم شهدای مدافع امنیت، به نمایندگی از فرماندهی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به این عزیزان خوشامد گفت و تصریح کرد: خون شهدا همواره نجات بخش کشور طی دوران های مختلف از جمله پیروزی انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس، دوران دفاع از حرم های شریف و امنیت ملی بوده است.

وی با تاکید بر این که درخت تنومند انقلاب اسلامی با دستان امام خمینی (ره) کاشته و با خون شهدا آبیاری شد و رشد کرد، اظهار داشت: اگر شهدای مدافع امنیت و دیگر شهدای گرانقدر نبودند، انقلاب اسلامی به ثمر نمی رسید و رشد نمی کرد.

این فرمانده مقاومت، شهدای امنیت را جزو مظلوم ترین شهدای تاریخ انقلاب اسلامی دانست و خطاب به خانواده مکرم این شهدا گفت: فرزندان شما مردانه و با دستان خالی به میدان آمدند، ولی مظلومانه توسط اغتشاشگران به شهادت رسیدند.

وی با مقایسه اوضاع ۱۲ سال پیش سوریه با وضعیت اغتشاشات اخیر در ایران، افزود: شرایط آغاز بحران سوریه نیز همانند اغتشاشات اخیر در ایران بود با این فرق که مردم ایران دشمنان قسم خورده انقلاب را یاری نکردند و پس از حدود ۲ ماه اغتشاشگران و حامیان غربی – صهیونیستی آنها به برکت خون شهدای امنیت شکست خوردند.

این فرمانده مقاومت با اشاره به این که تروریست های تکفیری در اوایل بحران سوریه تا ۲۵۰ متری حرم حضرت زینب (س) رسیده بودند، گفت: با به خطر افتادن حرم های مطهر حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س) رزمندگان حزب الله لبنان، ایران، فاطمیون، حیدریون و زینبیون وارد میدان شدند و نگذاشتند دوباره خانواده پیامبر مکرم اسلام (ص) به اسارت برود.

وی با بیان این که دشمن نیامده بود که فقط حرم های حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س) و کشور سوریه را بگیرد، تصریح کرد: دشمن برنامه داشت که پس از سوریه، عراق و لبنان را بگیرد و هدف اصلی آن نابودی جمهوری اسلامی ایران بود، که خون شهدای مدافع حرم و حماسه آنها نگذاشت برنامه دشمنان محقق شود.

وی در خاتمه تاکید کرد: همانگونه که شهدای مدافع حرم نگذاشتند آسیبی به حرم های مطهر حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س) برسد، شهدای مدافع امنیت نیز نگذاشتند آسیبی به ایران و مردم ایران برسد.

۴۴ خانواده معظم شهید مدافع امنیت از سوی بنیاد شهید انقلاب اسلامی برای زیارت حرم های مطهر حضرت رقیه (س) و حضرت زینب (س) به سوریه سفر کرده اند.

فرزندان این خانواده های معظم در چند ماه گذشته توسط عوامل آمریکا رژیم صهیونیستی و انگلیس در شهرهای مختلف ایران به شهادت رسیده اند.

در دوران اغتشاشات حدود ۶۰ نفر از مدافعان امنیت مظلومانه به شهادت رسیدند.

تجلیل از خانواده های معظم شهدای مدافع امنیت در حرم حضرت رقیه (ص)

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha