ترافیک محورهای خروجی گیلان روان است

۲۹ بهمن ۱۴۰۱، ۲۲:۰۱
کد خبر: 85033696
ترافیک محورهای خروجی گیلان روان است

رشت - ایرنا - سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان گفت: بر اساس تصاویر دریافتی از مرکز مدیریت راه‌های استان هم‌اکنون محورهای خروجی استان پرترافیک اما روان است.

غلامعلی نیک‌فهم شامگاه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ترافیک در خروجی از پلیس راه رشت قزوین به سمت امام زاده هاشم و محدوده رودبار مشاهده می‌شود.

وی افزود: طی سه روز گذشته به مناسبت تعطیلات مبعث حضرت رسول (ص) ۱۸۳ هزار و ۲۴۰ خودرو وارد گیلان شدند که بیشترین تردد ورودی در استان از آزاد راه قزوین - رشت با تعداد ۸۳ هزار و ۷۵ دستگاه خودرو ثبت شده‌است.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان با بیان اینکه طی این مدت ۱۴۱ هزار و ۵۳۳ خودرو از استان خارج شده‌است، اضافه کرد: بیشترین تردد خروجی نیز با ۵۸ هزا و ۴۵ خودرو در محور چابکسر - رامسر بوده‌است.

وی بیان کرد: شماره تلفن ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به سوالات در ارتباط با وضعیت جوی و ترافیکی محورهای ارتباطی استان‌ و نیز استان های همجوار است.

از ابتدای سال جاری تا ۲۲ بهمن امسال، ۱۸ میلیون و ۹۰ هزار و ۲۴۰ وسیله نقلیه وارد استان شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۹ درصد افزایش ورودی وسایل نقلیه گزارش شده، ضمن اینکه در این مدت ۱۸ میلیون و ۱۴۴ هزار و ۷۵۰ وسیله نقلیه از گیلان خارج شده اند که در مقایسه با همین زمان در سال قبل ۳۰ درصد افزایش خروجی ثبت شده است.

از اول آذر تا ۲۲ بهمن نیز حدود سه میلیون و ۴۸۱ هزار و ۲۴۳ خودرو وارد گیلان شده و سه میلیون و ۴۳۸ هزار و ۸۶ دستگاه هم خارج شده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل یک درصد افزایش ورودی گزارش شده‌است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان از اعمال محدودیت های ترافیکی همزمان با پایان تعطیلات در محورهای قدیم رشت- قزوین و بالعکس و آستارا- اردبیل و بالعکس امروز شنبه خبر داد. بیشتر بخوانید: محدودیت های ترافیکی در گیلان اعمال می شود

طرح زمستانی یگان‌های امدادی گیلان شامل یک‌هزار و ۶۹۷ نفر از نیروهای امدادی اعم از پلیس، هلال‌احمر، اورژانس، آتش‌نشانی، راهدای و حمل و نقل جاده‌ای و امدادخودرو از ۲۳ آذرماه در این استان آغاز شده و تا ۲۰ اسفند برای خدمات رسانی به هم‌استانی‌ها و مسافران در طول محورهای جاده‌ای استان فعال است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha