۲۹ بهمن ۱۴۰۱، ۲۳:۰۵
کد خبر: 85033815
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

 لیورپول در حال بازگشت به روزهای اوج/ نیوکاسل در بحران

تهران- ایرنا- لیورپول با برتری دو بر صفر مقابل نیوکاسل در هفته بیست و چهارم لیگ برتر انگلیس و کسب دومین پیروزی متوالی در حال بازگشت به روزهای اوج است.

به گزارش ایرنا، هفته بیست و چهارم لیگ برتر انگلیس با انجام بازی حساس نیوکاسل و لیورپول از ساعت ۲۱ امشب پیگیری شد.

لیورپولی ها در شرایطی پا به این مسابقه گذاشته بودند که هفته گذشته با برد مقابل اورتون در دربی مرسی ساید به ناکامی ۴ هفته ای شان که با سه باخت و یک مساوی همراه بود پایان داده بودند تا برای خارج شدن از بحران مصمم تر شوند.

در سوی دیگر نیوکاسل با کسب سه مساوی و تنها یک برد در ۴ بازی اخیر شرایط خوبی را تجربه نمی کرد و کلاغ ها در این بازی خانگی به دنبال پایان دادن به نوار تساوی هایشان بودند.

با این حال این لیورپول بود که بازی را طوفانی آغاز کرد و در کمتر از ۲۰ دقیقه دو بار دروازه نیوکاسل را که پیش از این بازی دریافت تنها ۱۳ گل در ۲۳ بازی بهترین خط دفاعی لیگ جزیره را در اختیار دارند، باز کرد.

 لیورپول در حال بازگشت به روزهای اوج/ نیوکاسل در بحران

ابتدا در دقیقه ۷ داروین نونیز با پاس توی عمق ترنت الکساندر آرنولد با فرار از بین مدافعان با نیک پوپ تک به تک شد و با یک ضربه دقیق گل اول لیورپول را به ثمر رساند.

۷ دقیقه بعد باز هم لیورپول به گل رسید و این بار کودی خاکپو در دقیقه ۱۷ روی پاس عمقی محمد صلاح گل، شاگردان یورگن کلوپ را دو بر صفر پیش انداخت و تلاش دو تیم در ادامه نتیجه‌ای نداشت تا نیمه اول با برتری ۲ بر صفر لیورپول به پایان برسد.

 لیورپول در حال بازگشت به روزهای اوج/ نیوکاسل در بحران

با وجود با نمایش گذاشتن یک بازی نزدیک و جذاب در نیمه دوم اما توپی از خط دروازه‌ها رد نشد تا لیورپول در این بازی خارج از خانه برابر نیوکاسل با نتیجه ۲ بر صفر به برتری برسد و با کسب دومین برد متوالی در حال عبور از بحران این فصل باشد.

لیورپول با این پیروزی ۳۵ امتیازی شد و با یک پله صعود در رده هشتم جدول قرار گرفت. نیوکاسل هم با ۴۱ امتیاز در رده چهارم جدول لیگ برتر انگلیس باقی ماند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha