تساوی آرسنال مقابل نیوکاسل / شیاطین سرخ روی نوار پیروزی

تهران- ایرنا- تیم فوتبال آرسنال در دیدار مقابل نیوکاسل با تساوی بدون گل متوقف شد و این تساوی بیشتر از هرتیمی به نفع منچسترسیتی بود.

به گزارش ایرنا، در حساس‌ترین دیدار هفته نوزدهم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر انگلیس از ساعت ۲۳:۱۵ دقیقه آرسنال در ورزشگاه امارات میزبان نیوکاسل بود که در نهایت این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید. در این بازی، داور بازی، ۹ کارت زرد به بازیکنان دو تیم نشان داد.

آرسنال رده اولی و ۴۳ امتیازی، میزبان نیوکاسل شگفتی‌ساز و ۳۴ امتیازی رده سومی بود. نیوکاسل این فصل با ادی هاو و تیم عجیبش شگفتی‌ساز شده و نتایجی شگفت‌آوری کسب کرده و حتی تا رده دوم هم بالا آمد. کلاغ‌ها در ۵ بازی آخر خود ۴ برد و یک تساوی ثبت کرده‌ بودند.

آرسنال اما با میکل آرتتا در قامت یک مدعی عنوان قهرمانی ظاهر شده بود و با تیمی ایده‌آل، در ۵ بازی آخر خود ۴ برد برابر برایتون، میلان، وستهم و لیون و ۱ شکست برابر یوونتوس کسب کرده بود.

در دیدارهای ۱۰ سال اخیر دو تیم، آرسنال ۱۹ بار پیروز شده و نیوکاسل ۳ بار، ۲ بازی هم به تساوی انجامیده بود. گفتنی است هر ۸ تقابل آخر دو تیم را آرسنال پیروز شده و در ۷ پیروزی آخر، حتی یک گل هم دریافت نکرده بود و توانست رکورد گل نخورد و شکست ناپذیری مقابل این تیم را حفظ کند.

تساوی آرسنال مقابل نیوکاسل / شیاطین سرخ روی نوار پیروزی

با این نتیجه آرسنال با ۴۴ امتیاز همچنان در صدر جدول باقی ماند و نیوکاسل نیز با ۳۵ امتیاز در رتبه سوم باقی ماند. این تساوی بیشتر از هرتیمی به نفع منچسترسیتی بود و این تیم می‌تواند با برتری مقابل چلسی اختلاف امتیازش با آرسنال را کاهش دهد.

در دیگر دیدار مهم لیگ برتر انگلیس تیم فوتبال منچستریوناید در ادامه روند خوب خود و پس از کسب سه برد پیاپی، توانست در ورزشگاه اولدترافورد میزبانش بورنموث را با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب کند.

برای شیاطین سرخ در این دیدار کاسمیرو (۲۳)، لوک شاو (۴۹) و مارکوس رشفورد (۸۶) گلزنی کردند.

تساوی آرسنال مقابل نیوکاسل / شیاطین سرخ روی نوار پیروزی

تساوی آرسنال مقابل نیوکاسل / شیاطین سرخ روی نوار پیروزی

با این نتیجه تیم فوتبال منچستریونایتد با ۳۵ امتیاز در رتبه چهارم و بورنموث با ۱۶ امتیاز در رتبه پانزدهم قرار گرفتند.

نتایج سایر دیدارهای امروز لیگ برتر انگلیس:

اورتون ۱ - برایتون ۴

لسترسیتی صفر - فولام ۱

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha