۳۰ بهمن ۱۴۰۱، ۱۱:۲۲
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85034113
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

قهرمانان تنیس روی میز منطقه ۶ کشور در همدان معرفی شدند

همدان- ایرنا- قهرمانان تنیس روی میز انتخابی رده سنی نونهالان پسر و دختر منطقه ۶ کشور با برگزاری یک دوره مسابقه به میزبانی شهرهمدان معرفی شدند.

مدیرتنیس روی میز منطقه ۶ کشور روز یکشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این مسابقات با حضور منتخبان استان‌های قم، مرکزی و همدان برگزار شد.

زهره ابوطالبیان افزود: در رده سنی استعداد یابی پسران مهرکیا رشیدی از همدان به عنوان قهرمانی دست یافت، رادین موسیوندی از همدان دوم شد و مانی کاظم خانی از مرکزی و نیکان دهقانی از همدان مقام سوم مشترک را به دست آوردند.

وی اضافه کرد: در استعداد یابی دختران نیز نیلا سلمانیان از قم بر سکوی قهرمانی ایستاد، ماتیسا شاملو از همدان دوم شد، ستیا عبادی و پانیسا بحیرایی از همدان عنوان سوم مشترک را کسب کردند.

ابوطالبیان ادامه داد: در رده سنی نونهالان پسر امیر حسین راسفی جانی و سینا خادمی از قم به ترتیب مقام‌های اول و دوم را به دست آوردند و بهراد جعفری و آراد بیات منش از همدان به طور مشترک سوم شدند.

وی افزود: همچنین در رده سنی نونهالان دختر مهرسا رضایی از همدان اول شد، ساجده محمدی از مرکزی مقام دوم را کسب کرد و عنوان سوم مشترک به آوا خدابنده لو و فاطمه احمدی از همدان رسید.

مدیر تنیس روی میز منطقه ۶ کشور خاطرنشان کرد: سرداوری این مسابقات برعهده معصومه یعقوبی بود ضمن اینکه ۱۷ داور وظیفه قضاوت را برعهده داشتند.

استان همدان با داشتن ۵۰۰ ورزشکار فعال پایلوت تنیس روی میز منطقه ۶ کشور است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha