۳۰ بهمن ۱۴۰۱، ۱۲:۴۱
کد خبرنگار: 851
کد خبر: 85034115
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

سردار رادان : برخورد با سارقان شدید و بازدارنده خواهد بود

رشت- ایرنا - فرمانده انتظامی کشور با بیان اینکه برخورد با سارقان شدید و بازدارنده خواهد بود گفت: نگرانی ها و دغدغه های مردم را در زمینه سرقت کاهش خواهیم داد.

به گزارش ایرنا، سردار" احمدرضا رادان" فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران روز یکشنبه در سفر یک روزه به رشت در دیدار با نماینده ولی فقیه در گیلان، با اشاره به فرمان مقام معظم رهبری در ابلاغ حکم فرماندهی انتظامی کشور به وی گفت : نخستین فرمان رهبر معظم انقلاب جلب رضایت خداوند و در امتداد آن جلب رضایت مردم بود.

وی تصریح کرد: تامین امنیت و آسایش عمومی مردم، ارتقاء توانمندی و حفظ شان و منزلت پلیس، آموزش پلیس‌های تخصصی و کمک سایردستگاه‌ها به پلیس از جمله مهمترین تاکیدات ایشان است که مورد توجه جدی ما در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی نیز می باشد.

وی با اشاره به شروع طرح گسترده پلیس برای برخورد با سارقان افزود: برخورد با سارقان شدید و بازدارنده خواهد بود و اجازه نمی دهیم امنیت مردم مختل شود.

سردار رادان با بیان اینکه سرقت یک کاسبی سهل برای سارقان شده است، بیان داشت: با اقتدار و با حمایت دستگاه قضائی اجازه عرض اندام به سارقان را نخواهیم داد و نگرانی ها و دغدغه های مردم را در زمینه سرقت را کاهش خواهیم داد.

 رئیس پلیس کشور اذعان داشت: شرایط برای انجام ماموریت‌های انتظامی مهیا بوده و با کمک همه دستگاهها رضایت مردم و خداوند متعال را کسب خواهیم نمود.

وی در پایان گیلان را استانی مستعد با مسئولانی بسیجی و وظیفه شناس برای انجام وظیفه دانست و افزود: باید  براساس تکلیف، رضایت خداوند در همه عرصه‌ها را فراهم کنیم.

جایگاه نیروی انتظامی در میان مردم روز به روز تقویت می‌شود

 نماینده ولی فقیه در گیلان هم در این دیدار با تاکید بر اینکه جایگاه نیروی انتظامی در میان مردم با درایت روز به روز تقویت می شود، گفت: خون هزاران شهید و وجود مقام معظم رهبری از افتخارات نیروی انتظامی جمهوری اسلامی است که برای نیروهای مسلح هیچ جای دنیا چنین افتخاراتی وجود ندارد.

آیت الله رسول فلاحتی افزود: رهبری رکن رکین جامعه اسلامی ماست و امروز ایران اسلامی از رهبری قدرتمند و اندیشمند برخوردار است که سخنرانی های ایشان بیانگر همه راهبردهای نظام جمهوری اسلامی است.

وی تصریح کرد : نیروهای انتظامی و امنیتی نظام یکی از ارکان بازدارنده قدرت در جمهوری اسلامی هستند که همواره باعث افتخار آفرینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و هستند و باید قدردان این امنیت آفرینان باشیم.
وی اظهار کرد: بسیاری از مردم ما از اقتدار آفرینی و اموری که موجب قدرت و اعجاب جهانیان می شود و شده اطلاع ندارند؛ جوانان ما اقتدار آفریده اند و مردم باید به این موضوع آگاه باشند که امروز قدرت موشکی و دفاعی کشور اگر بخواهد می تواند بیش از ۴ هزار کیلومتر فراتر از مرزهای این سرزمین را مورد هدف قرار دهد.
نماینده ولی فقیه در گیلان تصریح کرد: این جوانان در گذشته هم بوده اند اما متاسفانه چون رهبری و مدیریت درست نداشته اند، شکوفا نشده بودند و امروز دشمن این موضوع را درک و از این ناحیه احساس خطر کرده است لذا در اغتشاشات اخیر هدف خود متمرکز بر رهبری نظام کرد؛ دشمن به خوبی فهمیده که رهبری ستون خیمه این نظام و کشور است.
آیت الله فلاحتی با بیان اینکه جوانان ما از ایمان قوی و اراده ای استوار برخوردارند، گفت: نیروی نظامی در اغتشاشات مردمی بود، مردمی‌تر شد و وحدت و هم آوایی میان نیروهای مسلح در کشور برای دنیا اعجاب آور است.
وی با بیان اینکه نیروی انتظامی در سال های اخیر قدرت نمایی خوبی بویژه در مرزهای جغرافیایی و داخل کشور داشته است، افزود : با حضور سردار رادان در جایگاه فرماندهی این نیرو، بذر امید جدیدی در دل مردم کاشته شده است.

فرمانده فراجا در ادامه با اشاره به اینکه سرقت‌های زیاد در گیلان به یک دغدغه مردمی مبدل شده است، عنوان کرد : انتظار است برای ساماندهی این معضل برنامه ریزی شود و امیدواریم با برخورد نیروی انتظامی با سارقان بیش از پیش زمینه ارتقا امنیت در استان را فراهم کند.
نماینده ولی فقیه در گیلان همچنین با تاکید بر اینکه وجود متکدیان زیبنده جمهوری اسلامی نیست، تاکید کرد: اگر چه مساله تکدی گری به شهرداری ها داده شد است، اما باز هم نیروی انتظامی می تواند در این زمینه کمک کند.

سردار احمدرضا رادان روز یکشنبه در سفری یکروزه وارد رشت شد و در بدو ورود با حضور در گلزار شهدای رشت به مقام شهدای حاضر ادای احترام کرد.

سردار رادان که به منظور سخنرانی در یادواره ۴۵۵ شهید انتظامی استان گیلان به گیلان سفر کرده و پس از دیدار با نماینده ولی فقیه به منظور افتتاح یک مجموعه فرهنگی در انزلی حضور خواهد یافت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha