۳۰ بهمن ۱۴۰۱، ۱۳:۲۰
کد خبرنگار: 1285
کد خبر: 85034182
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۶ امداد هوایی طی شبانه‌روز گذشته در شهرستان کوهرنگ انجام گرفت

شهرکرد- ایرنا- فرماندار کوهرنگ از تداوم توزیع اقلام دارویی و مواد غذایی به روستاییان محاصر در برف این شهرستان خبر داد و گفت: طی شبانه‌روز گذشته ۱۶ ماموریت امداد هوایی در شهرستان انجام گرفت.

شهباز اکبری روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بسته‌های امدادی شامل اقلام زیستی، آرد و مواد غذایی است.

وی ادامه داد: تاکنون بیش از ۹۵ درصد محورهای مسدود شده روستایی بازگشایی و راه ارتباطی ۱۳ روستا همچنان مسدود است که تلاش می‌شود تا یکشنبه شب این محورها نیز بازگشایی شود.

فرماندار کوهرنگ تصریح کرد: علاوه‌بر بازگشایی محورهای روستایی، تعریض محورهای اصلی نیز در حال انجام است.

اکبری با اشاره به فعالیت ۹۵ دستگاه ماشین‌آلات سنگین اعزامی از استان‌های دیگر در شهرستان کوهرنگ، اظهار داشت: با ورود این ماشین‌آلات خدمات‌رسانی و بازگشایی محورها در شهرستان سرعت داده شده است و گردنه‌های چری و شاهمنصوری نیز به زودی بازگشایی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر مشکلی در خصوص ارائه خدماتی نظیر آب، برق، گاز و مخابرات به مردم شهرستان وجود ندارد و شرایط شهرستان رو به بهبود است.

به گزارش ایرنا، یک سامانه بارشی آسمان چهارمحال و بختیاری را از بامداد یکشنبه تا پنجشنبه هفته گذشته مناطق مختلف چهارمحال و بختیاری را فرا گرفت و با بارش سنگین برف به ویژه در شهرستان کوهرنگ خسارت‌هایی به بخش‌های گوناگون وارد و تعداد زیادی از راه‌های روستایی را مسدود کرد.

وزیر کشور به همین منظور طی یک سفر ۲ روزه شرایط استان را از نزدیک ارزیابی کرد و با اعزام بالگرد، ماشین‌آلات بیشتر و نیروهای امدادی روند خدمات‌رسانی و برف‌روبی محورها سرعت بیشتری به خود گرفت.

چلگرد مرکز شهرستان کوهرنگ در ۹۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha