۳۰ بهمن ۱۴۰۱، ۱۶:۲۴
کد خبرنگار: 1285
کد خبر: 85034368
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

پویش تکریم و کمک برای امداد به روستاییان کوهرنگ آغاز شد

شهرکرد- ایرنا- رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری از آغاز پویش تکریم، ایثار و کمک برای امدادرسانی به روستاییان شهرستان کوهرنگ خبر داد و گفت: در این پویش اقلام مورد نیاز مردم تامین و در بین آنها توزیع می‌شود.

سجاد رستمی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در این پویش با مشارکت صنعتگران، فعالان حوزه معدن و اصناف، نه تنها اقلام زیستی و مواد غذایی مورد نیاز مردم روستاهای شهرستان کوهرنگ که در پی بارش سنگین برف متحمل آسیب‌هایی شده‌اند، تامین می‌شود، بلکه ماشین‌آلات برف‌روبی از بخش معدن نیز به مناطق اعزام و در پاکسازی معابر استفاده می‌شود.

وی ادامه داد: در بارش سنگین برف به تعدادی از کارگاه‌های تولیدی مستقر در شهرستان کوهرنگ نیز آسیب وارد شده است که در حال برآورد خسارت و اعلام آن به ستاد مدیریت بحران استان هستیم.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: فعالان اقتصادی استان از جمله صنعتگران، معدن‌کاران و اصناف تاکنون ۳۰۰ میلیون تومان کمک برای زلزله‌زدگان خوی اهدا کرده‌اند.

به گزارش ایرنا، در حال حاضر در این استان ۹۲۶ واحد صنعتی در حال فعالیت است که ۳۶ واحد از این مجموعه واحدهای بزرگ و دارای اشتغال بالای ۱۰۰ نفر و ۳۲ واحد متوسط با اشتغال بین ۵۰ تا ۱۰۰ نفر و بقیه واحد های صنعتی کوچک هستند.

بارش برف در هفته گذشته باعث مسدود شدن تعدادی از راه‌های روستایی در چهارمحال و بختیاری شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha