تکلیف تیم امید نیمه دوم اسفند مشخص می‌شود/ اول سرمربی بزرگسالان بعد سرمربی امید

تهران- ایرنا - تکلیف وضعیت مدیریتی و سرمربیگری تیم فوتبال امید در نیمه دوم اسفند مشخص می‌شود و با وجود انتقادهای مسئولان کمیته ملی المپیک، فعلا تمرکز مهدی تاج روی انتخاب سرمربی تیم بزرگسالان است.

به گزارش ایرنا، ۶ ماه از بلاتکلیفی نیمکت تیم امید می‌گذرد و پس از پایان قرارداد مهدی مهدوی‌کیا در شهریورماه گذشته، همچنان خبری از معرفی سرمربی جدید امیدها نیست،تاخیری که حتی انتقاد مسئولان کمیته ملی المپیک را به همراه داشته است.

با وجود انتقادهای رئیس و دبیرکل کمیته ملی المپیک، از فدراسیون فوتبال خبر می‌رسد که اولویت مهدی تاج در حال حاضر انتخاب سرمربی تیم بزرگسالان است.

تیم ملی در فیفادی فروردین ماه سال آینده دو بازی تدارکاتی با عراق و روسیه در تهران خواهد داشت و به همین خاطر مسئولان فدراسیون فوتبال در تلاش هستند تا هر چه سریعتر جانشین کارلوس کی‌روش را مشخص کنند.

به همین خاطر تاج مشخص کردن وضعیت تیم امید را به پس از انتخاب سرمربی جدید تیم بزرگسالان موکول کرده است.

بر اساس شنیده‌ها فدراسیون فوتبال در تلاش است تا نیمه اسفند سرمربی تیم بزرگسالان را انتخاب کند و پس از آن در نیمه پایانی آخرین ماه سال پرونده تیم امید باز خواهد شد.

قرار است در نیمه دوم اسفند علاوه بر مشخص شدن وضعیت حبیب کاشانی به عنوان سرپرست تیم امید با توجه به اختلاف نظرهایی که وجود دارد، مذاکره با گزینه‌های هدایت این تیم هم به صورت جدی‌تری پیگیری شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha