۳۰ بهمن ۱۴۰۱، ۱۴:۲۵
کد خبر: 85034425
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۹۳۳ کیلو تریاک از کامیون عبوری در کرمان کشف شد

۳۰ بهمن ۱۴۰۱، ۱۴:۲۵
کد خبر: 85034425
۹۳۳ کیلو تریاک از کامیون عبوری در کرمان کشف شد

کرمان - ایرنا - فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۹۳۳ کیلو تریاک جاساز زیر بار سنگ منگنز یک دستگاه کامیون عبوری از محور زاهدان به کرمان خبر داد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عبدالرضا ناظری گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات دقیق اطلاعاتی از بارگیری یک محموله بسیار سنگین مواد مخدر درون یک دستگاه کامیون و عبور شبانه آن از محور زاهدان - کرمان مطلع و طی عملیات شبانه در این محور مستقر شدند.

وی افزود: ماموران پس از چندین ساعت استقرار و همچنین گشت زنی نامحسوس در این محور در نهایت کامیون مورد نظر که حامل بار شن و سنگ منگنز بود را مشاهده و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان بیان کرد: ماموران پس از انتقال این کامیون به پارکینگ و تخلیه بار آن ۹۳۳ کیلو تریاک مخفی سازی شده زیر بار سنگ منگنز این کامیون را کشف و یک متهم را دستگیر کردند.

سردار ناظری با اشاره به واکاوی اطلاعاتی متهم به منظور شناسایی دیگر عاملان و رابطان حمل اینگونه محموله های سنگین تاکید کرد: همانطور که بارها هم تاکید کرده ایم درصد زیادی از موفقیت های پلیس و رقم خوردن کشفیات خرد و کلان در گرو مشارکت خود مردم با خادمان نظم و امنیت است.

استان کرمان به دلیل همجواری با استان های مرزی شرق کشور محل عبور و ترانزیت باندهای مواد مخدر است که در مسیر مقابله با این پدیده شوم هزینه های فراوان مادی و معنوی متحمل می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha