«شعله» این‌بار بدون جبار سینگ در نیاوران + فیلم

تهران- ایرنا- کنسرت موسیقی آصف از کشور هندوستان شب گذشته با اجرای پرشور و هیجان خود در فرهنگسرای نیاوران تنور ​​​​سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر​​ را گرم کرد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، سومین شب سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر در حالی سپری شد که تماشاگران هندی که در کنار ایرانیان ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه شب گذشته به تماشای کنسرت موسیقی آصف در فرهنگسرای نیاوران نشسته بودند با دست زدن های ممتدد، جیغ و هورا علاقه خود را به این کنسرت هندی نشان دادند و علاوه بر تخلیه هیجانات خود شبی خاطره انگیز را برای خود رقم زدند.

با موسیقی شاد و اجرای پر شور و هیجان گروه هندی شادی مضاعفی در بین تماشاگران موج می‌زد، برخی از آنها ترانه ها را زمزمه می کردند، برخی دست میزدند و بعضی ها با گوشی های خود این لحظات شادی آفرین را ثبت می کردند تا بعدا با عزیزانشان به اشتراک بگذارند.

«شعله» این‌بار بدون جبار سینگ در نیاوران + فیلم

هندی ها موزیک های مورد علاقه خود را پیشنهاد می دادند و گروه آصف برخی از آنها را اجرا می کردند و تماشاگران با همخوانی و تشویق، شادی و هیجان این کنسرت را دوچندان کردند.

ای پادشه خوبان، داد از غم تنهایی/ دل بی تو به جان آمد وقت است که بازآیی، آی لاو ایندیا به معنی (من عاشق هندوستان هستم)، «شعله» از جمله قطعاتی بود که توسط گروه چهار نفره آصف نواخته شد که به خاطر حس نوستالژی فیلم «شعله» و شادتر بودن نسبت به دیگر قطعات با استقبال پرشور مخاطبان همراه شد، به طوری که از صدای تشویق، سوت و جیغ آنان سالن در حال انفجار بود برخی از تماشاگران هندی نیز با این آهنگ حرکات موزون انجام می دادند.

گروه چهار نفره آصف به سرپرستی آصف علی و با همراهی شاداب علی، فیصل خان و اسلم خان با استفاده از ساز هارمونیه، طبلک و کیبورد به زبان هندی و فارسی به اجرا قطعات موسیقی پرداختند.

آه می کشم با تمام انتظار، ساز دلم ساز کند دم همه دم شکر به درگاه کرم شکر به درگاه کرم، شب و روزم گذشت به هزار آرزو نیز از جمله غزل های علیرضا قزوه شاعر نامی ایرانی است که توسط گروه آصف اجرا شد.

شامگاه یکشنبه در سومین شب سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر در بخش بین الملل گروه‌های موسیقی هند و کوارتت دودوک ارمنستان در فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه رفتند.

در بخش بین‌الملل کنسرت کوارتت دودوک از کشور ارمنستان ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه و کنسرت گروه موسیقی آصف از هند ۲۱:۳۰ دقیقه در فرهنگسرای نیاوران به اجرا پرداختند.

سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر از ۲۸ بهمن‌ تا سوم اسفند به دبیری بهزاد عبدی در بخش‌های رقابتی (جایزه باربَد) و غیررقابتی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت اجراهای سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر می‌توانند به سامانه فروش بلیت این رویداد مراجعه کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha