نظامیان بازنشسته سرشار از تجربه و تخصص هستند

رشت- ایرنا- فرمانده ناوگان شمال و منطقه چهارم نیروی دریایی امام رضا(ع) نظامیان بازنشسته را منبع سرشاری از تجربه و تخصص دانست و افزود: باید از توانمندی‌های آنان در عرصه های مختلف بهره برد.

امیر دریادار دوم حمیدرضا سعادت روز یکشنبه در حاشیه آیین تکریم از بازنشستگان ارتش مقیم در استان گیلان، یکی از تدابیر فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی راهبردی ارتش را تکریم و بزرگداشت پیشکسوتان، اعضای وابسته و کسانی که در این لباس خدمت کرده اند، اعلام کرد و گفت: انجام اقداماتی از این قبیل اگرچه کوچک و ناچیز به نظر می‌رسد اما این اقدامات موجب خوشحالی و رضایتمندی بازنشستگان را فراهم می‌آورد.

وی تصریح کرد: قرارگاه تابان نداجا(کانون بازنشستگان ارتش) با این منظور در ستاد کل نیروهای مسلح و آجا تشکیل شد. این کانون در بخش‌های مختلف برنامه‌های متفاوتی دارد که مهم‌ترین آن استفاده از ظرفیت و پتانسیل بازنشستگان در عرصه‌های گوناگون است.

امیر دریادار سعادت اظهار کرد:بازنشستگان منابع سرشاری از تجربه و تخصص در حوزه‌های مختلفی همچون بهداشت و درمان، معیشت و بسیاری از موارد دیگر هستند که برنامه‌ریزی‌های زیادی برای بهره‌گیری از تخصص آنها انجام شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه دریای خزر، دریای صلح و دوستی نامگذاری شده و ارتباط خوبی بین کشورهای ساحلی خزر برقرار است، تصریح کرد: بعنوان نظامی برای دفاع از منافع نظام اسلامی و حقوق حقه ملت ایران اسلامی مکلف هستیم خود را در بالا ترین سطح از آمادگی نگهداریم.

در این مراسم از ۳۶ نفر از بازنشستگان ارتش استان در بندرانزلی تجلیل شدند.

استان گیلان ۱۳ هزار بازنشسته ارتشی دارد که جمعیت کثیری از آنها در شهرستانهای رشت و انزلی زندگی می کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha