۱ اسفند ۱۴۰۱، ۱۳:۴۵
کد خبرنگار: 2298
کد خبر: 85035093
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

گره‌گشایی مدیرفنی تیم ملی از معمای سنگین وزن کشتی فرنگی

تهران- ایرنا- مدیر تیم‌های ملی کشتی فرنگی در خصوص ترکیب نهایی اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا، گفت: ترکیب نهایی اواخر اسفندماه و پس از اتمام دومین مرحله اردوی انتخابی اعلام می‌شود.

به گزارش ایرنا، اتحادیه جهانی کشتی در سال ۲۰۲۳ تقویم اجرایی خود را اعلام کرد که در آن ۴ تورنمنت رنکینگ‌دار زاگرب، قاهره، بیشکک قزاقستان و بوداپست مجارستان مشخص شده و همچنین رقابت قهرمانی آسیا نیز هشتم تا ۱۳ فرودین‌ماه سال آتی در هندوستان برگزار خواهد شد.

علی محمدی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا در خصوص شرایط تیم کشورمان، اظهار کرد: ترکیب تیم‌ملی کشتی فرنگی برای اعزام رقابت قهرمانی آسیا پس از دومین مرحله اردوی تیم ملی که از ۱۳ تا ۲۳ اسفندماه در کمپ تیم ملی برگزار می‌شود، اعلام خواهد شد. به طور قطع هیچ کشتی‌گیری حضورش در ترکیب تیم ملی برای رقابت‌قهرمانی آسیا مشخص نیست.

وی در پاسخ به این سوال که گفته شده در این رقابت‌های قهرمانی آسیا نایب قهرمان جهان در ترکیب اصلی تیم حاضر خواهد شد، گفت: حضور امین میرزازاده به جای امیر قاسمی منجزی در سنگین وزن به نظر کادر فنی بستگی دارد و هنوز چیزی در خصوص گمانه‌زنی در سنگین وزن وجود ندارد.

مدیرفنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی بیان کرد: تیم کشتی فرنگی سال گذشته در رقابت‌های قهرمانی آسیا به عنوان نایب قهرمانی رسید و با توجه به اینکه در کشتی فرنگی یکی از مدعیان آسیایی و جهانی محسوب می‌شویم درصدد هستیم تا با برنامه‌ریزی لازم امسال به عنوان قهرمانی دست یابیم.

محمدی در خصوص لغو جام باشگاه‌های جهان افزود: این رقابت‌ها در سطح ملی تاثیرگذار نیست.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha