روایت سرمربی تیم پدیده لیگ؛ از درخشش ستاره والیبال ایران تا اشتباه مرگبار داوری

تهران- ایرنا- سرمربی تیم پاس گرگان که تیمش با وجود عملکرد درخشان مقابل هورسان شکست خورد در خصوص این بازی گفت: بازی در ست پنجم خیلی نزدیک بود و اشتباه داوری به ضرر ما شد.

به گزارش ایررنا، مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال از روز گذشته(یکشنبه) با برگزاری ۲ دیدار آغاز شد و تیم‌های شهداب یزد و هورسان رامسر مقابل ایفاسرام اردکان و پاس گرگان به پیروزی رسیدند. در بازی هورسان و پاس، شاگردان عیسی سنگدوینی عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتند و شاید اگر اشتباه عجیب داوری در ست پنجم نبود می‌توانستند پیروز این دیدار باشند.

سنگدوینی با تقدیر از عملکرد بازیکنان پاس در این دیدار به ایرنا گفت: خوشبختانه بازی باکیفیتی را از هر دو تیم هورسان و پاس شاهد بودیم و هیچ کدام از این تیم‌ها از پیش‌بازنده نبودند. هورسان نسبت به ما اشتباهات کمتری داشت و در نهایت پیروز شد.

روایت سرمربی تیم پدیده لیگ؛ از درخشش ستاره والیبال ایران تا اشتباه مرگبار داوری

وی افزود: ما تلاش می‌کنیم برای بازی فردا به یک آمادگی ذهنی دست پیدا کنیم. صد در صد به پیروزی در این بازی امید داریم و ان‌شاءالله به هدف‌مان دست پیدا کنیم.

سرمربی پاس گرگان درباره اشتباه داوری که در ست پنجم رخ داد عنوان کرد: داور در آن صحنه قطعا اشتباه کرد. من نمی‌گویم این اشتباه، عمدی بود؛ اما در نتیجه بازی تاثیر مستقیم داشت. بازی در ست پنجم خیلی نزدیک بود و اشتباه داوری به ضرر ما شد.

سنگدوینی در مورد عملکرد امین اسماعیل‌نژاد و اینکه برخی عنوان کردند این بازیکن انگیزه زیادی برای بازی در این تیم ندارد، اظهار داشت: اسماعیل‌نژاد با جان و دل بازی کرد و همین که تیم را به این مرحله رساند باید از او تشکر کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha