کتاب جایگاه دانشگاه جامع علمی کاربردی در نظام آموزش عالی ایران رونمایی شد

تهران-ایرنا- کتاب جایگاه دانشگاه جامع علمی کاربردی در نظام آموزش عالی ایران با حضور جمعی از روسای استانی این دانشگاه رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه علم و آموزش ایرنا، این کتاب به کوشش اکرم اسماعیلی یدکی دانشجوی دکترای مدیریت آموزش عالی دانشگاه تهران با موضوع جایگاه دانشگاه جامع علمی کاربردی در نظام آموزش عالی ایران نگارش شده است.

در این کتاب به پرسش‌هایی درباره چالش ها، روندها و رخدادهای داخلی و خارجی دانشگاه جامع در ۱۰ سال آینده، فلسفه تاسیس دانشگاه جامع علمی کاربردی ، آسیب شناسی نظام آموزش های علمی کاربردی در ایران، ناگفته‌های طرح ادغام این دانشگاه با دانشگاه فنی حرفه ای، نقش دانشگاه جامع علمی کاربردی در نظام نوآوری کشور، کارکرد موسسات آموزش عالی علمی کاربردی در توسعه کشاورزی و تجربه پنج سال اخیر این دانشگاه در زمینه کیفیت بخشی به آموزش های علمی کاربردی پرداخته است .

همچنین در این کتاب به طرح های مطلوب برای ارتقای کیفیت دانشگاه جامع علمی کاربردی، تاثیر کرونا بر کل نظام آموزش عالی جهان و ایران و ارائه آموزش های مجازی از راه دور و نحوه ارائه مطلوب آموزش های علمی کاربردی پاسخ داده شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha