۱ اسفند ۱۴۰۱، ۱۹:۵۰
کد خبرنگار: 1206
کد خبر: 85035783
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ربیعی: مقابل هوادار مستحق شکست نبودیم

۱ اسفند ۱۴۰۱، ۱۹:۵۰
کد خبر: 85035783
ربیعی: مقابل هوادار مستحق شکست نبودیم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال مس رفسجان گفت: ما مستحق شکست در این بازی نبودیم. در طول بازی مسلط و سوار به توپ و میدان بودیم و فرصت چندانی به حریف ندادیم.

به گزارش عصر دوشنبه ایرنا، محمد ربیعی در نشست خبری پس از بازی با هوادار اظهار داشت: در نیمه اول چند فرصت خوب برای گلزنی داشتیم که اگر می‌توانستیم آنها را تبدیل به گل کنیم هرگز بازی به وقت‌های اضافی و پنالتی کشیده نمی‌شد.

سرمربی مس رفسنجان اضافه کرد: بازیکنان مس برای پیروزی نهایت تلاش خود را کردند اما قسمت نبود و این از بی‌رحمی‌های فوتبال است.

ربیعی افزود: من به خودم اجازه نمی‌دهم در خصوص نیمکت هیچ تیمی صحبت کنم. وظیفه من چیز دیگری است و باید تنها درباره رفتار نیمکت، کادر فنی و رفتار غیر فنی تیم خودم اظهار نظر کنم.

وی درباره رفتار حامد لک، دروازه مس نیز گفت: حامد یک بازیکن بسیار محترم و با شخصیت است و اگر اتفاقی هم بیفتد هم من و هم باشگاه با او برخورد خواهیم کرد.

دیدار تیم‌های هوادار و مس‌رفسنجان در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های فوتبال جام حذفی از ساعت ۱۵ در ورزشگاه دستگردی با قضاوت روح‌الله شریفی برگزار شد که در نهایت این دیدار با برتری هوادار در ضربات پنالتی به پایان رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha