فرماندار مهریز: رفع دغدغه فرهنگی روحانیون جزو برنامه دولت است

یزد- ایرنا- فرماندار مهریز گفت: رفع دغدغه دلسوزانه روحانیون و نخبگان حوزوی و دانشگاهی جزو برنامه مهم دولت و نظام است که پیگیری و اقدام می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد دهقان بنادکی روز دوشنبه در جمع امام جمعه و گروهی از طلاب و روحانیون شهرستان افزود: ارتقای سطح دینی و فرهنگی جامعه با همکاری فرهنگیان و نخبگان حوزوی و دانشگاهی جزو ماموریت دولت است.

وی با ارائه گزارش در خصوص اقدامات و برنامه‌های مختلف فرهنگی در شهرستان ادامه داد: تحقق اهداف عالیه نظام و انقلاب اسلامی که همان اهداف دولت انقلابی است به عزم جدی و همکاری همگان نیاز دارد.

فرماندار مهریز بیان کرد: رفع مطالبات و دغدغه دلسوزان شهرستان در ابعاد مختلف به خصوص مسایل فرهنگی موضوع مهم و باید بیش از گذشته همه در کنار هم ماموریت دینی، ملی و انقلابی خود را انجام دهیم.

دهقان با بیان اینکه نخبگان حوزوی و دانشگاهی و سایر علاقه مندان و دلسوزان می‌توانند به طرح دیدگاه‌های خود و ارائه آن برای اجرا در شهرستان اقدام کنند بر تداوم همکاری‌ها تاکید کرد.

فرماندار مهریز: رفع دغدغه فرهنگی روحانیون جزو برنامه دولت است

وی تاکید کرد: تمامی هم و غم دولت بر جلب همکاری تمامی بخش‌ها و گروه‌های دلسوز مردمی و موثر متمرکز است و قطعا زمینه لازم برای بهره گیری از ارائه نظرات و پیشنهادات فراهم است.

در این نشست صمیمی تعدادی از طلاب و روحانیون و نخبگان فرهنگی شهرستان به طرح دیدگاه‌های خود در بخش‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی و همچنین رسیدگی به وضعیت اقتصادی مردم اشاره کردند.

همچنین شرکت کنندگان در این نشست ضمن قدردانی از اقدامات دولت و نظام به خصوص در یکسال اخیر، بر ضرورت ایجاد اعتماد و امیدآفرینی و پیگیری لازم برای حل مشکلات

فرهنگی و اقتصادی تاکید کردند.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد و حدود ۱۰۰ روحانی و طلبه در منطقه فعالیت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha