۱ اسفند ۱۴۰۱، ۱۹:۵۱
کد خبر: 85035788
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

الهامی: همه چیز دست به دست هم داد تا اخراج شوم

۱ اسفند ۱۴۰۱، ۱۹:۵۱
کد خبر: 85035788
الهامی: همه چیز دست به دست هم داد تا اخراج شوم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال هوادار گفت: در ابتدای فصل قول داده بودم دیگر اخراج نشوم، اما همه چیز دست به دست هم داد تا امروز اخراج شوم.

به گزارش ایرنا، ساکت الهامی عصر چهارشنبه در نشست خبری پس از پایان بازی با مس رفسنجان که با پیروزی تیمش در ضربات پنالتی همراه شد، اظهار داشت: من می‌خواهم پیش از اینکه درباره بازی حرف بزنم از سوتفاهمی بگویم که با محمد ربیعی ایجاد شد، جمله‌ای را شنیدم که یکی از بچه‌ها گفت با من نبوده است، در زمانی که کارت قرمز گرفتم دیگر با بازیکنانم ارتباطی نداشتم، وقتی می‌خواستم بیرون بروم ربیعی می‌خواست به من دست بدهد اما من به دلیل همان جمله‌ای که شنیده بودم با او دست ندادم اکنون از او معذرت‌خواهی کنم.

وی افزود: در ابتدای فصل قول داده بودم دیگر اخراج نشوم، اما همه چیز دست به دست هم داد تا امروز اخراج شوم، فشار روی من وجود داشت، همین الان که از بازی گذشته است هم اعتقاد دارم روی فریبرز گرامی قبل از اخراج شدن این بازیکن خطا شد.

سرمربی هوادار خاطرنشان کرد: همه می‌گویند که ساکت الهامی در هوادار است تا این تیم قهرمان جام حذفی شود، در جام حذفی همه چیز به یک مو بند است، اگر پنالتی ما گل نمی‌شد و پنالتی آنها تبدیل به گل می‌شد همه چیز تغییر می‌کرد.

الهامی تصریح کرد: با توجه به تیم‌های خوبی که بالا آمده‌اند، قرعه مرحله بعدی سخت است، قرعه ما هم سخت خواهد بود و تیم‌های خیلی خوبی در مرحله بعدی حضور دارند.

وی گفت: امیدوارم بچه‌ها به این خودباوری برسند که می‌توانیم مقابل هر تیمی قابل احترام بازی کنیم. فقط نیت من این است برابر هر تیمی باور داشته باشیم. به این باور برسیم، غم و غصه‌ای ندارم.

دیدار تیم‌های هوادار و مس‌رفسنجان دوشنبه در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های فوتبال جام حذفی از ساعت ۱۵ در ورزشگاه دستگردی با قضاوت روح‌الله شریفی برگزار شد که در نهایت این دیدار با برتری هوادار در ضربات پنالتی به پایان رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha