۱ اسفند ۱۴۰۱، ۲۱:۵۵
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85035847
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

هواداران تیم فولاد خوزستان در اهواز کاروان شادی راه انداختند

اهواز - ایرنا - جمعی از هواداران تیم فوتبال فولاد خوزستان پس از پیروزی این تیم مقابل نماینده عربستان در خیابان های شهر اهواز کاروان شادی به راه انداختند.

به گزارش ایرنا، هواداران دوشنبه شب پس از پیروزی تیم فولاد خوزستان مقابل الفیصلی عربستان در لیگ قهرمانان آسیا، خوشحالی خود را از کسب این برد اعلام کردند.

تعدادی از جوانان در مناطق بولوار ساحلی، کیانپارس، زیتون، گلستان، کمپلو و ... در حالی که پرچم تیم فولاد را در دست داشتند، سوار بر خودرو و موتورسیکلت، شادی خود را بروز دادند.

بر اساس گزارش خبرنگار ایرنا، در اهواز جوانان جشن و شادی کردند و در خیابان‌های سطح شهر نیز با به صدا درآوردن بوق خودروها و موتورسیکلت‌ها، پیروزی تیم فولاد در این بازی را جشن گرفتند.

تیم فولاد، امشب با پیروزی یک بر صفر برابر الفیصلی عربستان در لیگ قهرمانان آسیا، به مرحله یک چهارم نهایی رقابت ها صعود کرد.

تیم فولاد در ادوار گذشته حضور در لیگ قهرمانان آسیا، تنها یک بار طعم صعود به مرحله یک‌هشتم نهایی را چشیده بود که در همین مرحله حذف شد اما سرخپوشان خوزستانی امسال از این دور عبور کردند و برای اولین بار در تاریخ خود، به جمع چهار تیم پایانی لیگ قهرمانان در منطقه غرب راه یافتند.

تاکنون تیم‌های الدحیل قطر و الشباب عربستان به مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات راه یافته‌اند و در آخرین دیدار این دور، الهلال عربستان از ساعت ۲۱:۳۰ امشب به مصاف شباب الاهلی امارات رفته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha