بسیج سازندگی بازوی دولت برای محرومیت زدایی است

قزوین - ایرنا - فرماندار قزوین گفت: بسیج سازندگی بازوی دولت برای محرومیت زدایی است و خدمات خود را به شکل جهادی و بی منت به مردم ارایه می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، عباس کاظمی روز سه‌شنبه در بازدید از سازمان بسیج سازندگی استان قزوین افزود: فعالیت‌های بسیج سازندگی الگوی موفق مردمی سازی کارها و اهمیت دادن به تخصص و تعهد گروه‌های مردمی در قالب بسیج است.

وی با اشاره به خدمات قابل توجهی که بسیج سازندگی در مناطق محروم ارائه می‌دهد،اظهار کرد: امروز بسیج سازندگی به عنوان یک ستون مستحکم در حمایت از دولت با اتصال به بدنه کارشناسی مردمی توانسته بارهای سنگینی که سال‌های سال بر زمین مانده بود را بردارد و کارهای ناممکن را به سرانجام برساند.

کاظمی تاکید کرد: سطح پروژه‌های انجام شده توسط بسیج سازندگی در شهرستان قزوین یک سطح مترقی و قابل اتکاست، امروز این نهاد مقدس سخت‌ترین پروژه‌ها را با مدیریت و کار اصولی با کمترین هزینه ممکن به سرانجام می‌رساند و هر روز شاهد خبرهای خوش از پایان پروژه‌ها در نقاط شهرستان توسط بسیج هستیم.

فرماندار قزوین، مدل کار بسیج سازندگی را حلقه گمشده مردمی سازی فعالیت‌ها در دولت‌های گذشته خواند و گفت: اگر می‌خواهیم بدون بزرگ کردن دولت به توان متخصصین، فعالان و دلسوزان در اقشار مختلف مردم دست پیدا کنیم باید دنبال مسیرهای نو باشیم که بدون شک ظرفیت عمومی بسیج یکی از این راه‌های امتحان شده و موفق در این راه است.

کاظمی با بیان اینکه خدمت رسانی بسیج سازندگی بر کسی پوشیده نیست،اضافه کرد: در بخش‌های مختلف چون آب آشامیدنی، راه، مسکن، اقتصاد مقاومتی و اشتغال اتفاقات خوبی در شهرستان توسط بسیج سازندگی رقم خورده است و امید داریم با افزایش تعامل بین دولت و بسیج در بودجه سال آینده نیز شاهد رونق توسعه در بخش‌های محرومی چون الموت، طارم و کوهین باشیم.

وی یادآور شد: تفکر بسیجی، خدمت بی منت، حضور اثر گذار، خدمات زیربنایی، پرهیز از حواشی و در یک کلام حل مشکلات مردم از بزرگترین شاخصه‌های هر نیروی انقلابی در هر جایگاه است و امیدواریم با کمک همه ظرفیت‌ها از جمله بسیج سازندگی شاهد تحقق شعارهای دولت سیزدهم با محوریت عدالت، اهمیت و جمعیت باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha