۲ اسفند ۱۴۰۱، ۱۴:۲۱
کد خبرنگار: 5369
کد خبر: 85036511
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حماس: جانفشانی های مقاومت رژیم صهیونیستی را سردرگم کرده است

تهران-ایرنا- سخنگوی جنبش مقاومت فلسطین (حماس) با بیان اینکه انقلاب ملت فلسطین جز با تحقق آزادی و استقلال متوقف نخواهد شد، گفت که مقاومت با جانفشانی های خود باعث سردرگمی مداوم رژیم صهیونیستی شده است.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری العهد، «حازم قاسم» مقاومت مبارزان فلسطینی را در برابر نیروهای اشغالگر صهیونیستی که تلاش کردند به شهر جنین یورش ببرند، تبریک گفت.

وی افزود: مقابله نیروهای شجاع مقاومت و مبارزان گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس با نیروهای صهیونیستی را که تلاش کردند، وارد شهر و ‌اردوگاه جنین شوند، تبریک می گوییم.

حازم قاسم تاکید کرد که مقاومت با جانفشانی های خود به طور مداوم باعث سردرگمی رژیم صهیونیستی شده است.

سخنگوی حماس اضافه کرد که انقلاب ما در حال گسترش است و جز با تحقق آزادی و استقلال متوقف نخواهد شد.

نیروهای صهیونیستی صبح امروز (سه شنبه) به شهرهای الخلیل، نابلس، جنین و بیت لحم در کرانه باختری یورش برده و ۲۲ نفر را بازداشت کردند.

اخیرا نیز سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که با توجه به شرایط موجود، رژیم صهیونیستی نیروهای خود را در کرانه باختری افزایش داده است.

مرکز آمار و اطلاعات فلسطین موسوم به «معطی» پیشتر اعلام کرد که نیروهای مقاومت فلسطین ۲۷ عملیات علیه صهیونیست‌ها در کرانه باختری انجام دادند.

بر اساس این گزارش، این عملیات‌ها در جنین، قلقیلیه، نابلس، طولکرم، بیت لحم و الخلیل علیه نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست انجام شده است.

نیروهای مقاومت فلسطین با شلیک گلوله و پرتاب بسته‌های انفجاری به سمت نظامیان صهیونیستی، با آنها در مناطق مختلف کرانه باختری مقابله کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha