فیلم | درگیری مبارزان فلسطینی با نیروهای اسرائیلی در جنین

تهران - ایرنا- مبارزان فلسطینی با نیروهای رژیم صهیونیستی به هنگام یورش آنها به شهر جنین در کرانه باختری رود اردن درگیر شدند.

به گزارش ایرنا، فایل های ویدئوی منتشر شده در شبکه های اجتماعی نشان می دهد که نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز چهارشنبه به هنگام یورش به شهر جنین هدف رگبار مبارزان فلسطینی قرار می گیرند و متعاقب آن صدای آژیر خطر در این شهر به صدا در می آید.

در همین حال، برخی رسانه های فلسطینی هم از یورش نیروهای رژیم صهیونیستی به اردوگاه الامعری در مرکز شهر رام الله و تیراندازی مبارزان فلسطینی به ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه بیت زعته در ناحیه بیت امر در شمال الخلیل در کرانه باختری خبر می دهند.

سران رژیم صهیونیستی که از افزایش توان گروههای مبارز فلسطینی در کرانه باختری رود اردن به هراس افتاده اند، در ماههای اخیر تلاش زیادی را برای کنترل اوضاع این منطقه با همکاری تشکیلات خودگران فلسطین کرده اند.

آنها در این مدت بارها به مناطق مختلف کرانه باختری بویژه اردوگاه جنین به عنوان اسطوره مقاومت و نابلس یورش برده اند تا مبارزان و جوانان فلسطینی را بازداشت کنند اما یورش های آنها با مقاومت شدید مبارزان فلسطینی روبرو شده است. نگرانی و هراس صهیونیست ها از افزایش توان مقاومت در کرانه باختری به حدی است که تحلیلگران و کارشناسان این رژیم در طول ماههای اخیر بارها در رسانه های صهیونیستی به این موضوع پرداخته و درباره تبعات آن برای تل آویو هشدار داده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha