۲ اسفند ۱۴۰۱، ۱۶:۱۹
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85036622
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

قهرمانان سنگنوردی نوجوانان کشور در همدان شناخته شدند

همدان- ایرنا- قهرمانان سنگنوردی نوجوانان کشور با برگزاری یک دوره مسابقه در ۲ رده سنی پسران و دختران به میزبانی همدان شناخته شدند.

رییس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی همدان در این باره به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این مسابقات در چهار گروه با حضور ۲۷ دختر و ۳۰ پسر در سالن سنگنوردی فرهاد همدان برگزار شد.

علیرضا گوهری افزود: شرکت‌کنندگان این مسابقات از شهرهای زنجان، فارس، البرز، مرکزی، تهران، همدان، خراسان رضوی و کرمانشاه با هم به رقابت پرداختند.

وی اضافه کرد: در مسابقات نوجوانان دختر گروه سی روژینا گرویی و ارغوان کاظمی هر ۲ از فارس به ترتیب اول و دوم شد و آتنا حسین زاده از تهران در جایگاه سوم قرار گرفت.

گوهری خاطرنشان کرد: در مسابقات نوجوانان دختر گروه دی هدیه زهرا مجیدی از همدان قهرمان شد، آرنیکا سالاری از تهران عنوان دوم را کسب کرد و نهال خسروانی از فارس مقام سوم را به دست آورد.

وی ادامه داد: همچنین در بخش پسران و در مسابقات نوجوانان پسر گروه سی امیرعباس ایده لویی و امیر حسین حیدری هر ۲ از زنجان به ترتیب اول و دوم شدند و امیر حسین فرهنگی از تهران جایگاه سوم را کسب کرد.
وی افزود: همچنین در مسابقات نوجوانان پسر گروه دی رادمان تاجیک از تهران، محمد طاها نجفی از زنجان و شهاب صادق نژاد از خراسان رضوی به ترتیب اول تا سوم شدند.

گوهری با اشاره به امکانات سنگنوردی همدان نیز گفت: همدان از معدود استان‌های دارای سالن سنگنوردی مجهز با امکانات رفاهی است.

وی یادآور شد: ارتفاع سالن سنگنوردی زنده‌یاد فرهاد میرزاجانی حدود ۲۴ متر است که با فضایی یکپارچه قابلیت برگزاری تمام مسابقات سنگنوردی را دارا است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha