۲ اسفند ۱۴۰۱، ۲۰:۵۶
کد خبرنگار: 1414
کد خبر: 85036749
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تصمیمات لازم برای رفع مشکلات ۲۰ واحد تولیدی اردبیل اتخاذ شد

اردبیل-ایرنا- ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اردبیل تصمیمات لازم برای رفع مشکلات ۲۰ واحد تولیدی استان را اتخاذ کرد.

به گزارش ایرنا، نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اردبیل با حضور سیدحامد عاملی، استاندار اردبیل، سیدعبدالله طباطبایی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها و سرمایه‌گذاران استان برگزار شد.

در این نشست مشکلات بیش از ۲۰ واحد و طرح تولیدی استان اردبیل در زمینه‌هایی همچون اصلاح جواز، انتقال سند، تسهیلات، انشعابات و تأمین زیرساخت گاز و برق بررسی و تصمیمات لازم برای رفع این مشکلات اتخاذ شد.

استاندار اردبیل در این نشست اظهار کرد: حل مشکلات واحدهای تولیدی در کم‌ترین زمان ضروری است چراکه با توجه به تورم موجود، تأخیر و تعلل در حل مشکلات تولیدکنندگان، موجب وارد آمدن زیان به عرصه تولید می‌شود و باید دستگاه‌ها برای رفع موانع و بانک‌ها نیز در جهت تأمین نقدینگی واحدها تلاش کنند.

وی افزود: ستاد تسهیل با هدف رفع موانع حوزه تولید و ارائه راهکارهای لازم در راستای حل مشکلات برگزار می‌شود و مساعدت‌ها در این ستاد باید منجر به رفع مشکلات و تداوم تولید شود.

عاملی بیان کرد: با توجه به بروز برخی مشکلات بانکی از جمله بدهی های تولیدکنندگان، توجه ویژه سرمایه‌گذاران به برنامه‌ریزی قبلی و ارائه طرح توجیه‌دار و دارای طرح اقتصادی و آورده اولیه برای اخذ تسهیلات دارای اهمیت است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha