۲ اسفند ۱۴۰۱، ۱۹:۱۳
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85036838
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تیم فوتبال استقلال ملاثانی نیازمند کمک مالی است

۲ اسفند ۱۴۰۱، ۱۹:۱۳
کد خبر: 85036838
تیم فوتبال استقلال ملاثانی نیازمند کمک مالی است

اهواز - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی گفت: امیدوارم از نظر مالی به بازیکنان ما رسیدگی کنند تا تمرکزشان بهتر شده و بازی های خوبی به نمایش بگذارند.

به گزارش ایرنا، عزیز فریسات روز سه شنبه پس از پیروزی تیمش مقابل مس کرمان در رقابت های جام حذفی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ابتدای بازی، بازیکنان مان به دلیل مشکلاتی که برای تیم پیش آمده بود، از نظر ذهنی تمرکز لازم را نداشتند.

وی افزود: در حالی که نیم ساعت قبل از شروع بازی توانستیم بازیکنان را جمع کنیم اما بازی بسیار خوبی ارائه دادیم و از همه بازیکنان تشکر می کنم. ما بازیکنان بی ادعا اما با توانایی‌های بالایی داریم که می توانند کارهای بزرگی انجام دهند، به شرط اینکه به آنان توجه شود.

سرمربی استقلال ملاثانی گفت: امروز استقلال ملاثانی یک تیم لیگ برتری را شکست داد لذا انتظار داریم که مسئولان شهر به این تیم مردمی و بومی توجه کنند. امیدوارم سایر مسئولان پای کار بیایند و به مدیرعامل باشگاه کمک کنند تا بتوانیم شرایط بهتری برای تیم فراهم کنیم.

وی افزود: در نیمه دوم با دو مهاجم و سه هافبک هجومی بازی کردیم که خوشبختانه عملکرد خوبی داشته و به گل هم رسیدیم. در ادامه تلاش های بازیکنان مان بیشتر شد و توانستیم در وقت های اضافه دو گل دیگر بزنیم.

فریسات در پایان گفت: بازی به بازی پیش می‌رویم و دوست داریم شرایط‌مان روز به روز بهتر شود.

دیدار تیم های استقلال ملاثانی و مس کرمان با برتری سه بر یک استقلال ملاثانی به پایان رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha