سرمربی نساجی: بازیکنان تمام مباحث تکنیکی را عملیاتی کردند

اراک - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: بازی مقابل آلومینیوم فوق‌العاده تاکتیکی بود و بازیکنان تمام مباحث تکنیکی را با دقت عملیاتی کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «حمید مطهری» شامگاه سه‌شنبه در نشست خبری پس از بازی با آلومینیوم اراک ( جام حذفی)، افزود: تیم آلومینیوم بسیار قابل احترام است و حتم داشتم بازی سختی داریم و به تک تک بازیکنان تیم تبریک و خسته نباشید عرض می‌کنم.

وی تاکید کرد: بازیکنان تیم، فوق‌العاده بازی کردند و توانستیم نخست یک دفاع منسجم داشته باشیم و با انجام تمریناتی که داشتیم در انتقال‌های مثبت توانستیم ضربه بزنیم اما در نهایت این اتفاق نیفتاد.
سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران اظهار داشت: باخت آلومینیوم از ارزش‌های این تیم خوب کم نمی‌کند چرا که رحمتی مربی خوب و تیم قابل احترام است، به مربی و کادر آلومینیوم خسته نباشید عرض می‌کنم.

مطهری عنوان کرد: تیم آلومینیوم فوق العاده است، اما تیمی که تمرکز بیشتری داشته باشد می‌تواند در ضربات پنالتی راحت‌تر ضربه بزند و موفق می‌شود.

آلومینیوم اراک عصر امروز (سه‌شنبه) در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به مصاف نساجی مازنداران رفت که تیم نساجی مازندران در نهایت با نتیجه ۶ بر ۵ در ضربات پنالتی به پیروزی رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha