مرادی: اختلاف نظر نکونام با فولاد را کتمان نمی‌کنیم اما الان وقت حمایت است

تهران- ایرنا- سخنگوی باشگاه فولاد با تایید اختلاف نظر بین جواد نکونام و مسوولان باشگاه فولاد گفت: این مساله را نمی‌توان کتمان کرد اما مساله آنقدر جدی نیست که نشود آن را حل کرد و باید اجازه داد تا در فضایی آرام موضوع مدیریت شود.

به گزارش ایرنا، آرمین مرادی با اشاره به شرایط موجود تیم فوتبال فولاد خوزستان تاکید کرد: شب قبل هم در خصص مسایل به وجود آمده در نشست خبری بعد از بازی با نماینده عربستان توضیح دادم و بازهم تکرار می‌کنم که بین جواد نکونام و مدیران باشگاه اختلاف نظرهایی وجود دارد ولی آنقدر هم بزرگ نیست و امیدوارم این مسئله حل شود تا بتوانیم مقابل الهلال در بازی روز پنجشنبه آبروداری کنیم. الان موضوع فولاد نیست و ایران است که خود جواد نکونام هم این را خوب می‌داند.

وی ادامه داد: اختلاف نظر وجود دارد و کتمان نمی‌کنیم اما این را هم باید بگویم هر دو طرف به ادامه همکاری تمایل دارند. صحبت‌ها شده و اختلاف نظرها آنقدر زیاد نیست که غیر قابل حل باشد. ما سربازان ایران هستیم و همه در همین قالب قرار می‌گیریم، باید به موضوع ملی نگاه کرد و جواد به این مساله واقف است.

او خاطر نشان کرد: رسانه‌ها شرایط اردویی ما را نمی‌دانند و تحلیل خود را دارند، اما درخواست ما در باشگاه فولاد این است که مانند قبل این چند روز هم ما را حمایت کنند و اجازه بدهند با این شرایط کار را جلو ببریم تا نماینده ایران با شرایط خوبی مسابقات را ادامه بدهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha