معاون استاندار: اقدامات خوبی برای جلوگیری از قاچاق سوخت در یزد صورت گرفته است

یزد- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد قاچاق سوخت را از مباحت جدی کشور دانست و گفت: به دلیل موقعیت استان یزد به عنوان محور مواصلاتی کشور، مسیر عبور قاچاق سوخت محسوب می‌شود و در این زمینه اقدامات خوبی صورت گرفته است. 

به گزارش ایرنا، علی اکبر عزیزی روز سه‌شنبه در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق سوخت و کالا در استان با بیان اینکه قاچاق همیشه از موضوعات چالش برانگیز برای دولت‌هاست افزود: کالای قاچاق نه تنها می‌تواند به اقتصاد ملی کشور لطمات غیرقابلِ جبران وارد کند بلکه در برخی حوزه‌ها می‌تواند سلامت جامعه را نیز به خطر بیفتد، بنابراین توجه به این موضوع بسیار حائز اهمیت است.

وی در بخش دیگری دیگری با قدردانی از تمامی اقداماتی که تاکنون برای مبارزه با قاچاق سوخت در استان صورت گرفته اظهار کرد: قاچاق سوخت جزو مباحت جدی کشور است و به دلیل موقعیت استان یزد به عنوان محور مواصلاتی کشور، مسیر عبور قاچاق سوخت محسوب می شود.

این مسئول تصریح کرد: البته در این زمینه اقدامات خوبی توسط شرکت فرآوردهای نفتی استان، نیروی انتظامی و دستگاه‌های امنیتی صورت گرفته و در ماه‌های اخیر تا حدود زیادی جلو قاچاق این محصول که در خارج از مرزها تا ۱۰ برابر قیمت دارد گرفته شده است.

عزیزی بیان کرد: ضرورت انجام شماره گذاری خودروهای تراکتور ۲۰۰۵ به بالا، اتخاذ تمهیدات لازم در زمینه کنترل خروج و ورود دام در مبادی ورودی و خروجی استان و همچنین نظارت بیشتر بر جایگاه‌های سوخت از مهمترین مصوبات مهم و اثربخش در استان است.

در این نشست تعدادی از مسئولان مرتبط به طرح دیدگاه‌های خود پرداختند.

استان یزد با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت در مرکز جغرافیایی ایران قرار دارد .

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha