۳ اسفند ۱۴۰۱، ۱۴:۳۸
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85037705
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تولید انرژی در نیروگاه برق ری ۵ درصد افزایش یافت

۳ اسفند ۱۴۰۱، ۱۴:۳۸
کد خبر: 85037705
تولید انرژی در نیروگاه برق ری ۵ درصد افزایش یافت

شهرری - ایرنا - مدیرعامل نیروگاه برق ری اعلام کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن ماه (۱۱ ماه) تولید انرژی در این نیروگاه نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته پنج درصد افزایش یافته است.

به گزارش ایرنا، حمید بادرستانی روز چهارشنبه در این باره به خبرنگاران گفت: در ۱۱ ماه امسال شاهد تولید حدود ۲ میلیارد و ۳۲۰ میلیون کیلو وات ساعت انرژی بودیم که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش پنج درصدی تولید را نشان می دهد.

وی خاطرنشان کرد: از این میزان تولید حدود ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون کیلو وات ساعت به صورت خالص در اختیار شبکه سراسری برق کشور قرار گرفته است.
این مسئول از پایان بازدید و تعمیرات واحدهای گازی این نیروگاه خبر داد و افزود: نیروگاه برق ری با استفاده از توان متخصصان پرتلاش و جهادگر خود توانسته است با وجود تعمیرات ۲۱ واحد تولید انرژی که به لحاظ تعداد و زمان، رکوردی بی سابقه محسوب می شود، از ظرفیت واحدهای تعمیر شده خود برای تولید انرژی به طور مطلوبی استفاده کند.

بادرستانی اظهار داشت: تعمیرات پیشگیرانه و پایش واحدهای تولید انرژی نیروگاه برق ری به صورت دقیق و با جدیت انجام شده است.

به گزارش ایرنا، نیروگاه گازی ری در زمینی به مساحت ۵۲ و نیم هکتار در هفت کیلومتری مرکز شهرستان ری در نزدیکی پالایشگاه تهران قرار دارد.

این نیروگاه دارای ۲۱ واحد توربین گازی به ظرفیت اسمی ۸۰۰ مگاوات است که تولید برق آن بنا به فصول سرد و گرم سال متغیر است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha