طرح آبرسانی به ۱۵۷ روستای زنجان اجرا می‌شود+فیلم

زنجان - ایرنا - پس از اجرای موفق طرح آبرسانی به ۵۷ روستا، قرارداد جدیدی با قرارگاه محرومیت زدایی برای آبرسانی به ۱۵۷ روستای دیگر استان در مرحله نهایی شدن است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، استاندار زنجان روز چهارشنبه در جلسه هماهنگی پروژه‌ های محرومیت زدایی استان که با حضور جمال الدین آبرومند جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امام حسن مجتبی(ع)برگزار شد، گفت: استان زنجان در زمینه آبرسانی به روستاها همکاری موفقی را با قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) دارد و این همکاری ادامه دار خواهد بود.

محسن افشارچی افزود: توافقات و مذاکرات در خصوص قرارداد جدید نیز در این زمینه انجام شده و در مرحله نهایی شدن است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان نیز در این جلسه گفت: طرح آبرسانی به ۵۷ روستای استان با حمایت های استان و همت بسیج سازندگی بالای ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

علیرضا جزء قاسمی افزود: با تکمیل خط انتقال آب که در دست اجرا است این پروژه به مرحله تکمیل و بهره برداری می رسد.

وی اظهار کرد: قرارداد جدید با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) نیز در خصوص آبرسانی به روستاهای استان شامل ۶۰ پروژه است که در مجموع با اجرای آنها تامین آب پایدار ۱۵۷ روستای دیگر محقق می شود.

جزء قاسمی گفت: برای اجرای قرارداد جدید بالای ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار برآورد شده است.

در ادامه این جلسه، مذاکراتی جهت آسفالت جاده های روستایی و نیز اجرای پروژه های آبخیزداری و مسکن محرومان در مناطق مختلف استان زنجان انجام شد.

سردار آبرومند جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) پیش از این جلسه نیز از سد گلابر،سد بلوبین، مکان دپوی پسماند روی، کوی فاطمیه، پارک علم و فناوری و اراضی لیل آباد زنجان بازدید کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha