از حضور جیمی جامپ تا ترافیک قبل و بعد از بازی

اصفهان - ایرنا - مسابقه روز چهارشنبه تیم‌های سپاهان و پرسپولیس در رقابت های جام حذفی در ورزشگاه نقش جهان با حاشیه هایی همراه بود.

به گزارش ایرنا، تیم های سپاهان و پرسپولیس در چارچوب رقابت های جام حذفی ساعت ۱۵ امروز در ورزشگاه نقش جهان اصفهان مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت پس از ۱۲۰ دقیقه بازی تیم میهمان با نتیجه ۴ بر ۲ پیروز میدان شد.

این دیدار با حضور ۳۰ هزار تماشاچی در ورزشگاه نقش جهان برگزار شد که ۹۰ درصد از این تعداد سهم تیم میزبان و ۱۰ درصد از آن سهم تیم میهمان بود.

از حاشیه های این بازی می توان به ترافیک شدید پیش و پس از مسابقه در خیابان های منتهی به ورزشگاه نقش جهان و اطراف آن اشاره کرد که اعتراض شهروندان را نیز به دنبال داشت.

در دقایق پایانی حضور دو جیمی جامپ در چمن ورزشگاه که این روزها دیگر کمتر در مسابقات دیده می شود سبب تعجب همگان شد، این دو نفر با وساطت ماموران انتظامی به بیرون از زمین برده شدند.

شماری از هواداران سپاهان پیش از اتمام مسابقه ورزشگاه را ترک و از سوی دیگر بازیکنان پرسپولیس پس از پیروزی، شادی برد و صعود را با هواداران خود تقسیم کردند.

از آنجا که پس از مدت ها تماشاچیان توانستند در یک بازی حساس و با تعداد قابل توجه در ورزشگاه حضور یابند، حال و هوای خاصی به مسابقه بخشیده شد.

اعلام ضربه پنالتی برای پرسپولیس که در برتری این تیم تاثیرگذار بود اعتراض شدید هواداران سپاهان را به همراه داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha