دیدار معاون دانشجویی فرهنگی وزارت بهداشت با خانواده شهید امنیت"حسین زینال زاده "

مشهد- ایرنا- معاون دانشجویی فرهنگی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی چهارشنبه شب با خانواده شهید امنیت " حسین زینال زاده" در مشهد دیدار کرد.

به گزارش چهارشنبه ایرنا و به نقل از دانشگاه علوم پزشکی مشهد، عباس شیر اوژن در این دیدار که جمعی از مدیران وزارت بهداشت و مدیر حراست دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز حضور داشتند، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و امنیت گفت: وظیفه خود دانستیم در حاشیه اجلاس روسای دانشگاه های علوم پزشکی کشور، به نمایندگی از وزیر و مدیران وزارت بهداشت، از ایثار و از خود گذشتگی خانواده معظم شهدای امنیت که در حوادث اخیر با جانفشانی و از خود گذشتگی از کیان انقلاب اسلامی دفاع کردند تقدیر کنیم.

وی افزود: استمرار حرکت شهدا بهترین دستاورد برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم است و در این راستا وظیفه همه مسئولین است که از ایثارگری خانواده معظم شهدا تجلیل کنند.

معاون دانشجویی فرهنگی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه دانشجوی شهید "حسین زینال زاده" در ایام همه گیری کرونا، در امر واکسیناسیون و خدمت رسانی به مردم در کنار مدافعان سلامت حضور فعال و ثمربخشی داشت تصریح کرد: زندگی این دانشجوی شهید که ره توشه آخرت خویش را خدمت به مردم و دفاع از انقلاب اسلامی قرارداده است می تواند الگویی برای تمام جوانان این سرزمین باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha