به گزارش ایرنا، صالح سوری، چهارشنبه شب در بازدید و بررسی مسایل و مشکلات مدارس شبانه روزی شهرستان مهریز یزد افزود: تقویت مدارس فنی و حرفهای و کار و دانش در گرو ایجاد زیرساخت مناسب در بخشهای مختلف و فراهم کردن زمینه تحصیل هنرجویان است.
وی با قدردانی از تمامی اقداماتی که تاکنون برای توسعه و تکمیل و تجهیز مدارس فنی و حرفهای و کار و دانش صورت گرفته ادامه داد: جلب همکاری بخش خصوصی و خیران برای تحقق اهداف و حل مشکلات مختلف مدارس زیرپوشش باید به جد در شهرستان پیگیری شود.
ضرورت همکاری خیران برای تقویت مدارس شبانه روزی
همچنین دبیر کمیسیون منابع انسانی شورای عالی وزارت آموزش و پرورش گفت: تامین نیازهای انسانی مدارس شبانه روزی فنی و حرفهای و کار و دانش جزو برنامههای مهمی است که در کشور بر حسب نیاز و اهداف پیگیری و با قوت برای تحقق برنامهها صورت میگیرد.
بیتا مهدی، بیان کرد: نقش مدارس فنی و حرفهای و کار و دانش در تربیت دانش آموزان موفق برای آینده کشور با همکاری تمامی دست اندرکاران عرصه تعلیم و تربیت از اهمیت برخوردار و جزو برنامههای مهم وزارت آموزش و پرورش است و تاکنون اقدام شده است.
در ادامه سید کاظم حسینی، مدیر آموزش و پرورش مهریز گزارشی از برنامههای این اداره در بخشهای مختلف به خصوص تقویت مدارس فنی و حرفهای و کار و دانش اشاره کرد و از تلاش تمامی فعالان تعلیم و تربیت شهرستان قدردانی کرد.
رییس کمیسیون اقتصادی و همچنین دبیر کمیسیون نیروی انسانی شورای عالی آموزش و پرورش کشور به همراه سید علی کارآموز معاون آموزش متوسطه ادارهکل آموزش و پرورش استان یزد، روسای ادارات آموزش متوسطه و شبانهروزی ادارهکل و مدیر ومعاونین آموزش و پرورش مهریز از مدارس شبانه روزی شهرستان بازدید و مسائل و مشکلات این مدارس را بررسی کردند.
مهریز ۱۳ هزار دانش آموز و ۱۰۷ مدرسه دارد .
نظر شما