پولادگر: توقع تکرار مدال طلای بازی‌های آسیایی از قایقرانی داریم

تهران_ ایرنا_ معاون وزیر ورزش و جوانان با اشاره به همراهی و همدلی در خانواده قایقرانی گفت: امیدواریم قایقرانان مدال زرین بازی‌های آسیایی را برای کاروان ایران تکرار کنند.

به گزارش ایرنا، سیدمحمد پولادگر در پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون قایقرانی تاکید کرد: به تمام دست اندرکاران مجمع خدا قوت می‌گویم. رای اعتماد مجمع مسوولیت فدراسیون را سنگین خواهد کرد چراکه منتخب تمام عزیزان است و مجمع نشان داد همدل، همراه و یکدل برای پیشرفت قایقرانی هستند.

وی ادامه داد: موفقیت‌هایی که در چهار سال گذشته کسب شد نتیجه این همدلی و همراهی است. قایقرانی مدال‌های زیادی دارد و حضور آن در بازی‌های آسیایی می‌تواند کمک زیادی به کاروان ایران کند. امیدوارم در هانگژو مدال زرین آسیایی کسب کنیم.

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: در المپیک توکیو نتایج خوبی در قایقرانی رقم خورد. باید در توسعه این رشته کوشا باشیم. رای مجمع توقعات ما را زیاد کرد، باید تجهیزات قایقرانی نوسازی شود و از تجهیزات داخلی نیز استفاده کنیم. دختران ما در قایقرانی افتخارات زیادی کسب کردند و در سال جاری نیز اتفاقات مهمی رخ داد.

پولادگر گفت: تکرار مدال طلا در بازی‌های آسیایی از جمله توقعات ما است و انتطار مدال المپیک هم داریم.

وی در خصوص برگزاری انتخابات فدراسیون‌های ورزشی که هنوز برگزار نشده، گفت: تمام تلاش و سعی ما بر این است که تا پایان این مساله محقق شود و اگر مشکلی پیش نیاید در تاریخ‌های اعلام شده انجام خواهد شد.  

معاون وزیر ورزش در واکنش به نوسانات ارز تصریح کرد: امیدوارم با تدابیر لازم، این مساله به حداقل برسد و موضوع به خوبی مدیریت شود.

پولادگر در مورد آخرین اخبار از انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال هم گفت: با مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در این خصوص چند مرتبه صحبت شده، گزینه‌هایی مطرح هستند اما در نهایت تصمیم با کمیته فنی فدراسیون خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha