هاوکینسون مؤثرترین بازیکن دیدار بسکتبال ایران و ژاپن شد

تهران- ایرنا- جاشوا هاوکینسون سنتر آمریکایی‌الاصل تیم بسکتبال ژاپن به عنوان مؤثرترین بازیکن دیدار ایران و ژاپن معرفی شد.

به گزارش ایرنا، تیم ملی بسکتبال ایران در نخستین بازی از پنجره ششم و پایانی انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۳ از ساعت ۹:۳۰ صبح امروز (پنجشنبه ۴ اسفند) در شهر تاکاساکی به مصاف تیم ملی ژاپن رفت که در نهایت با نتیجه ۹۶ بر ۶۱ شکست سنگینی را متحمل شد.

در این بازی جاشوا هاوکینسون سنتر آمریکایی‌الاصل تیم ملی ژاپن با ۱۷ امتیاز، ۱۱ ریباند و ۴پاس گل بهترین و موثرترین بازیکن زمین انتخاب معرفی شد.

در آن سوی میدان نیز بهنام یخچالی گارد رأس تیم ملی بسکتبال ایران با ثبت ۱۵ امتیاز، ۶ ریباند، یک پاس گل و دو توپ‌ربایی، مؤثرترین بازیکن تیم ایران در این دیدار بود. تیم ژاپن که پیش از این بازی در جدول پائین‌تر از تیم ایران قرار داشت به دلیل میزبانی در جام‌جهانی بسکتبال، حضورش در این رویداد قطعی است اما با این وجود در برابر تیم ملی ایران یک بازی خوب و منطقی را به نمایش گذاشت و نشان داد در سالیان گذشته با برنامه پیش رفته و یکی از قدرت‌های بسکتبال قاره آسیا است.

شاگردان سعید ارمغانی در آخرین دیدار خود در پنجره پایانی جام‌جهانی باید راهی هنگ کنگ شوند تا در روز یکشنبه هفتم اسفند ساعت ۷:۳۰ صبح برابر این تیم صف‌آرایی کنند. با توجه به قد و فیزیک بدنی بازیکنان چین، دیدار به مراتب سخت‌تری در انتظار ملی‌پوشان بسکتبال ایران است.

مسابقات بسکتبال جام جهانی ۲۰۲۳ به میزبانی مشترک اندونزی، فیلیپین و ژاپن برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha