۴ اسفند ۱۴۰۱، ۱۷:۱۲
کد خبر: 85038673
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار پیگیر ایجاد شهرک صنعتی  در شهرستان اسلامشهر

اسلامشهر- ایرنا - فرماندار اسلامشهر اعلام کرد: پیگیری‌ها جهت ایجاد شهرک صنعتی مصوب شده این شهرستان در حال انجام است تا گامی دیگر برای برداشتن موانع تولید برداشته شود.

به گزارش ایرنا، حسین حبیبی روز پنجشنبه در حاشیه نخستین نمایشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی و دانش بنیان به خبرنگاران گفت: راه اندازی شهرک صنعتی مصوب در شهرستان اسلامشهر اهمیت دارد و در حال انجام است.

وی افزود: بی تردید با احداث شهرک صنعتی اسلامشهر و استقرار واحدهای صنعتی و تولیدی در حوزه‌های مختلف در این شهرک بسیاری از مشکلات تولیدکنندگان شهرستان برطرف می‌شود.

فرماندار اسلامشهر همچنین بر ضرورت معرفی توانمندی های شهرستان در حوزه تولید تجهیزات پزشکی تاکید کرد و گفت: یکی از ظرفیت‌های قابل توجه شهرستان، تولید تجهیزات پزشکی است که به همت مجموعه اداره صمت، اتاق اصناف و اتحادیه تجهیزات پزشکی و با میزبانی سپاه ناحیه سیدالشهداء (ع) اسلامشهر این نمایشگاه برپا شده تا توانمندی‌ها و ظرفیت‌های این حوزه به نمایش درآید.

حبیبی افزود: در بازدیدی که از غرفه‌های این نمایشگاه داشتیم، تولیدکنندگان یکی از مهمترین مشکلاتشان را کمبود فضای کارگاهی و بحث استیجاری بودن برخی از کارگاه‌ها و نبود فضایی مناسب برای فعالیت تولیدکنندگان و فعالان این حوزه اعلام کردند که درخواست بجا و مطالبه برحقی است.

این مسئول با اشاره به وجود ظرفیت‌های مختلف تولیدی در شهرستان خاطرنشان کرد: در نمایشگاه تجهیزات پزشکی، تنها بخشی از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های اسلامشهر به نمایش درآمده و قطعاً با تقویت زیرساخت‌ها و رفع مشکلات تولیدکنندگان، این شهرستان می‌تواند در حوزه‌های مختلف قطب تولیدی و صنعتی استان و کشور و حتی خاورمیانه باشد که در حال حاضر برخی از تولیدات این شهرستان در سطح کشور و حتی خارج از کشور بصورت انحصاری عرضه می‌شود.

نخستین نمایشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی و دانش بنیان در سالن ۹دی اسلامشهر تا روز ششم اسفند دایر است و پزشکان و متخصصان، خیران سلامت و فعالان عرصه بهداشت و درمان می‌توانند از ساعت ۹ تا ۱۶ به محل نمایشگاه واقع در اسلامشهر- ابتدای خیابان امام محمدباقر (ع) مراجعه و از آخرین تولیدات و دستاوردهای تولیدکنندگان داخلی بازدید کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha