جانشین سپاه سیدالشهدا(ع): سپاه در همه صحنه ها کنار مردم حضور داشته است

شهرری - ایرنا - جانشین فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران گفت: سپاه پاسداران همواره در همه صحنه ها از نخستین افرادی که بودند که به کمک مردم آمدند و برای رفع مشکلاتشان تلاش کردند.

سردار قربان محمد ولی زاده روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پاسداران در طول تاریخ ۴۴ ساله انقلاب اسلامی همواره در همه عرصه ها به مقتدای خود امام حسین (ع) اقتدا کردند و در جاهایی که بیم به خطر افتادن جان عزیزانشان بود، حضور یافتند و نقش آفرینی کردند.

وی یادآور شد: در ابتدای انقلاب پاسداران در مقابله با توطئه، فتنه و کودتاها در خط مقدم حضور داشتند و با دشمنان مقابله و در دفاع مقدس به عنوان رزمنده در کنار سایر نیروهای دفاع مقدس نقش آفرینی کردند و جنگ تحمیلی را به پیروزی رساندند.

ولی زاده اظهار داشت: امروز در هر مکانی که نیاز به خدمت رسانی به مردم باشد، از کمک به آسیب دیدگان در سیل و زلزله تا همراهی با کادر درمان در شیوع کرونا و واکسیناسیون می شود پاسداران را حاضر در صحنه یافت.

جانشین فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران ادامه داد: پاسداران همواره در طول این ۴۴ سال گذشته، نقش های بسیار عظیمی را ایفا کردند از حضور نظامی در کنار نیروهای مسلح تا در جریانات اقتصادی نقش داشتند و اکنون نیز در نقش بسیار مهم محرومیت زدایی حضور یافته است.

وی با اشاره به فضاسازی های انجام گرفته طی ماه های گذشته علیه سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: از موضوعاتی که با آن مواجهیم، مجموعه جهانی و ایادی داخلی در مقابل سپاه ایستاده اند و به دنبال این هستند که سپاه را در لیست گروه های تروریسیتی قرار دهند.

ولی زاده اضافه کرد: اگرچه اروپایی هایی که در ابتدا چنین مواضعی را اتخاذ کردند متوجه شدند؛ هرگز عملکرد و رفتار این نیروهای مقتدر به گونه ای نبوده که بخواهند تحریم کنند و نام آنها را در گروه های تروریستی قرار دهند.

جانشین فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران یادآور شد: راز و رمزهای سپاه این بوده که همواره پیرو ولایت فقیه و این موفقیت باعث شده است که دشمنان نتوانند رخنه و نفوذی ایجاد کنند و این دشمنی ها باعث می شود که این مسیر و راهی که در پیش گرفته ایم به عنوان سپاه پاسداران دنبال کنیم تا به مقصد برسیم.

به گزارش ایرنا ، سوم شعبان (پنجم اسفند) روز پاسدار مصادف با ‌سالروز میلاد قافله سالار عشق و شهادت ، میلاد فرخنده امام خوبی‌ها و اسوه پاسداری از دین و آزادگی، سرور آزادگان جهان امام حسین (ع) است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha