۴ اسفند ۱۴۰۱، ۱۹:۰۴
کد خبرنگار: 2506
کد خبر: 85038858
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تکرار قهرمانی دانشگاه آزاد در لیگ برتر ووشو

۴ اسفند ۱۴۰۱، ۱۹:۰۴
کد خبر: 85038858
تکرار قهرمانی دانشگاه آزاد در لیگ برتر ووشو

تهران- ایرنا- تیم دانشگاه آزاد به مقام قهرمانی شانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر ووشو دست یافت.

به گزارش ایرنا، رقابت‌های دور برگشت و مرحله پایانی شانزدهمین دوره لیگ برتر ووشو که از سه‌شنبه به میزبانی آکادمی ملی ووشو در مجموعه ورزشی آزادی آغاز شده بود، امروز پنجشنبه با برگزاری دیدارهای مرحله نیمه‌نهایی و فینال پیگیری و به اتمام رسید.

بر این اساس، پس از اینکه چهره ۴ تیم صعود کننده به مرحله نیمه‌نهایی مشخص شد، صبح امروز (پنجشنبه) و در مرحله نیمه‌نهایی تیم‌های دانشگاه آزاد و هیئت ووشو بندر ماهشهر به مصاف هم رفتند که در پایان دانشگاه موفق شد، حریف خود را با نتیجه ۱۰ بر ۴ شکست داده و راهی دیدار نهایی شود.

در دیگر دیدار این مرحله نیز دو تیم پاس فراجا و پارس جنوبی با یکدیگر پیکار کردند که در نهایت پاس فراجا ضمن برتری با نتیجه ۱۰ بر ۴ راهی فینال و حریف دانشگاه آزاد شد.

دیدار فینال، عصر امروز بین تیم‌های دانشگاه آزاد و پاس فراجا برگزار شد که این دیدار با نتیجه ۸ بر ۶ به سود دانشگاه آزاد پایان یافت و در نهایت این تیم به عنوان قهرمانی لیگ برتر ووشو دست یافت و پاس فراجا نایب قهرمان شد. با این اوصاف شاگردان کیوان شیرآقایی در تیم‌ دانشگاه از عنوان قهرمانی خود دفاع کردند.

همچنین تیم هیئت ووشو ماهشهر با برتری ۱۲ بر ۲ مقابل پارس جنوبی نیز به عنوان سومی دست یافت.

شانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر ووشو با حضور ۹ تیم در دو گروه پیگیری شد که در گروه یک تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی، هیئت ووشو زرین رود خدابنده، پارس جنوبی، هیئت ووشو نور و باشگاه مقاومت حضور داشتند و در گروه دوم نیز پاس فراجا، شورا و شهرداری شهریار، هیئت ووشو بندر ماهشهر و باشگاه قهرمانان شاهرود با یکدیگر رقابت کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha