استاندار: کرمانشاه باید به‌دور از سلیقه‌های شخصی اداره شود

ایرنا_کرمانشاه_ استاندار کرمانشاه با تاکید بر اهمیت گردشگری گفت: این استان باید عالمانه تر و به دور از سلیقه های فردی اداره شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدطیب صحرایی عصر پنجشنبه در سالن شهدای دولت استانداری بیان داشت: برای اداره عالمانه استان کرمانشاه پنج نظام بالادستی مستندات سفر مقام معظم رهبری، سفر رییس جمهوری، برنامه و بودجه ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ و نیز نظر کارشناسان مد نظر است.

وی تاکید کرد: مطالعات نشان می دهد که گردشگری گلوگاه اثرگذار اشتغال آفرینی در استان کرمانشاه است.

صحرایی ادامه داد: برای رسیدن به یک توان خوب در فضای گردشگری نیاز به یک سری اقدامات مانند فراهم کردن امکانات پذیرایی از مهمانان و نیز آسیب زدایی از چهره کرمانشاه هستیم.

وی تاکید کرد: چهره کرمانشاه برای میهمانان باید زیبا تر و کم آسیب تر نشان داده شود به همین منظور باید رسیدگی به موضوع معتادان متجاهر و زباله گردها در دستور کار تمام دستگاه های اجرایی استان قرار بگیرد.

استاندار کرمانشاه رسیدگی به این موضوع را یک کار حاشیه ای ندانست و تاکید کرد: این موضوع یک کار ضروری برای مراقبت از فضای اقتصادی، فرهنگی ، اجتماعی و امنیتی استان است.

صحرایی با بیان اینکه در جریان جمع آوری معتادان متجاهرو زباله گردها همه مدیران باید پای کار باشند ادامه داد: باید فرض کنیم چند صد هم استانی دچار آسیب شده اند و باید به آنها کمک کنیم.

وی ارزیابی مدیران استان را در میانه بهار منوط به عملکردشان در خصوص رسیدگی به معتادان متجاهر و زباله گردها دانست و گفت: امیدواریم در ایام نوروز چهره استان آماده تر و زیباتر باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha