امنیت و اقتدار ایران مدیون پاسداران انقلاب اسلامی

یزد- ایرنا- سوم شعبان مصادف با سالروز ولادت با سعادت امام‌حسین (ع) به عنوان روز پاسدار نامگذاری شده است، سبزپوشانی که حافظان امنیت و اقتدار ایران اسلامی هستند.

به گزارش ایرنا، نهال پاسداری از کیان ایران و ایرانی که پس از انقلاب شکوهمند اسلامی با فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام‌خمینی (ره) کاشته شد امروز با گذشت بیش از چهار دهه به باروری و شکوفایی رسیده است.

سوم شعبان المعظم سالروز میلاد خجسته حضرت امام حسین (ع ) و روز پاسدار در تقویم کشورمان یک فرصت بسیار ارزشمند است که به پاس رشادت‌های این نیروهای مخلص و جانبرکف از آنان تشکر کنیم و در یک جمله پاسداران را پاس بداریم.

رشادت‌های گسترده جانبرکفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در میدان‌های مختلف، مهم و حساس انقلاب در ابعاد گوناگون بر حسب ضرورت به خصوص در دوران هشت سال دفاع مقدس در دفاع از خاک و نوامیس این مرز و بوم بر هیچ فردی پوشیده نیست.

سپاهیان قهرمان که لباس سبز خدمت، ایمان، اخلاص و رشادت بر تن دارند در ۴۴ سال گذشته همه جا در کنار مردم و برای آنها و گوش به فرمان مقام معظم رهبری در پاسداری از نظام و انقلاب اسلامی و امور فرهنگی، اجتماعی، عرضه خدمت رسانی و تلاش برای حل مسایل از هیچ تلاشی دریغ نکردند.

روز میلاد حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار فرصت خوبی است تا یک بار دیگر قدردانی خود را از همه افرادی که در دل گرو خدمت به کشور و جامعه اسلامی و تلاش برای تحقق اهداف عالیه نظام اسلامی و انقلابی دارند ابراز و موفقیت آنها را در تداوم این راه مبارک از حضرت حق بخواهیم.

امنیت و اقتدار ایران، مدیون پاسداران انقلاب اسلامی است

در این خصوص تعدادی از شهروندان و مسئولان در گفت و گو با گزارشگر خبرگزاری جمهوری اسلامی یزد با تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار بر ضرورت تکریم خادمان عرصه ایمان و شهادت تاکید و پاسداشت ارزش‌های دینی و انقلابی را خواستار شدند.

فاطمه کمالیان از فرهنگیان یزد با تبریک روز پاسدار گفت: نقش پاسداران انقلاب اسلامی از بدو پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی تاکنون در بخش‌های مختلف به خصوص در دوران هشت سال دفاع مقدس و ایثار و فداکاری مخلصانه آنها در پاسداری از انقلاب بر هیچ فردی پوشیده نیست.

وی اظهار کرد: در ۴۴ سال گذشته بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بسیجیان و پاسداران جانبرکف هر کجا که کشور و مردم نیاز به حمایت و همراهی داشتند سپاهیان در صف مقدم خدمت و جانفشانی بودند و در این راه شهیدان زیادی تقدیم انقلاب کردند.

روز پاسدار روز تکریم ارزش‌های دینی و انقلابی است

رضا زارعیان یکی از شهروندان هم با تبریک سوم شعبان میلاد حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار اعتقاد دارد که امنیت و اقتدار ایران با وجود این همه دشمنی و جنگ ترکیبی و روانی استکبار جهانی، مدیون اخلاص و حضور به موقع و انجام ماموریت‌ها توسط پاسداران انقلاب اسلامی است.

قاسم ترابی دیگر شهروندی که شغل آزاد دارد به نقش سپاه در مبارزه با کرونا، محرومیت‌زدایی و خدمات مختلف عمرانی و فرهنگی به خصوص در بحران‌ها اشاره کرد که نقش سپاه و بسیج نقشی مثال زدنی و بی‌بدیل بوده و باید همواره مردم و مسئولان در عمل قدردان فداکاری نیروهای انقلابی باشند.

امنیت و اقتدار ایران، مدیون پاسداران انقلاب اسلامی است

همچنین امام جمعه مهریز با تبریک میلاد حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار گفت: سـوم شعبان المعظم روز بزرگداشت جان نثاری و ایثار در راه دین و ارزش‌های الهی است و این ابتـکاری کـه روزی بـه نام پاسـدار با میلاد باسعادت حضــرت سیدالشهداء (ع) ارتباط داده شده داعیه‌ بزرگ سپاه در پاسداری از انقلاب اسلامـی را به منصه ظهــور رسانده است.

حجت الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی افزود: به راستی که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک مجموعه‌ای است که وجودش امروز برای کشور و ملت ایران و هـمه‌ هـدف‌های والایی که ایـن ملت برای خودش ترسیـم کـرده ضروری و لازم است و باید قدردان ایثار و خدمات آنها باشیم.

امنیت ایران مدیون فداکاری پاسداران انقلاب اسلامی

وی اظهار کرد: ضمـن تبـریک اعیــاد خجــسته پر خیــر و برکــت ماه شعبــان و گرامیـداشت یاد و خاطـره شهدای والامقام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ویژه سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی، روز پاسدار را به همه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک می‌گویم.

یکی از اساتید دانشگاه یزد هم گفت: روز پاسدار که همزمان با میلاد حضرت امام حسین (ع) همراه شده روز بسیار مبارک و ارزشمندی است و باید مردم و مسئولان قدردانی خود را از پاسداران جانبرکف که همه وجود را وقف مردم و کشور می کنند ابراز دارند.

دکتر محمد صادقی افزود: اگر امروز ایران در منطقه و جهان دارای امنیت مثال زدنی است به دلیل وجود سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و اخلاص و ایمان و فداکاری همیشگی آنهاست و باید همواره در کنار سایر نیروها همه ماموریت‌های دینی و انقلابی خود را انحام دهند.

امنیت و اقتدار ایران، مدیون پاسداران انقلاب اسلامی است

همچنین رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: روز پاسدار و روز میلاد حضرت امام حسین (ع) در تقویم ایران یک روز بسیار مهم و ماندگار است و باید برای تکریم سپاهیانی که مخلصانه در ۴۴ سال گذشته به مردم و کشور خدمت دارند همه قدردان باشیم.

حجت‌الاسلام محمد حسین متوسل افزود: دشمنان در ۴۴ سال گذشته در عرصه‌های مختلف علیه ایران اسلامی متوسل به توطئه شدند به خصوص در جنگ ترکیبی و شناختی که بسیجیان و سپاهیان با همه وجود وارد مبارزه شده و موجب شکست اهداف استکبار شدند.

وی اظهار کرد: روز پاسدار روز تکریم از حافظان امنیت و اقتدار و عزت ایران است و همه مردم و مسئولان به خوبی به نقش پاسداران واقف هستند و باید بیش از گذشته همه مردم نقش و رسالت دینی و انقلابی خود را در تحقق اهداف عالیه انقلاب اسلامی انجام دهند.

استان یزد با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت ۳۲۰ هزار بسیجی دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha